13 Eylül 2013

[Dexter S8E8.]

"every contact leaves a trace."

efendim dexter'ın son iki bölümünden sonra yepyeni bir bölümüyle beraberiz. açıkçası iki önceki bölümün sonunda hannah'nın yeniden diziye gelişiyle kendimden geçmiştim amma bir sonraki bölüm yeterince coşturmadı beni. sadece kocasından kurtulmak isteyen bir kadın olarak diziye gelmiş meğer. acıklı tabii. koskoca hannah yani. the zehirci kadın. it is just sad çocuklar. bir de tabii dexter'ın öğrencisi çocuk başımıza çıktıydı ki, o işten acceyip işkillendim, sen bu çocuğu öldür bence dexter.

bölüm başladı. yareppim dexter hala aşık. hatta geri alıyorum, dexter aşık. ciyzız krayst. daha ne kadar şaşırabiliriz diyeceğim ama bu dizi her zaman şaşırtabilecek bir dizi. yani en azından öyleydi, bakalım hala öyle mi?

havadaki sexual tension derhal sona ersin yareppim. gerildik gerildik duble gerildik.

dizinin finalinde vogel dexter'ı öldürürse kıçımla gülerim. cidden.

"i forget the impact the murder has on real people."

aferim dexter. her boku anlat hannah'ya. zach'i, vogel'ı, her boku anlat liseli kız çocuğu gibi. beyinsiz.

"sometimes right and wrong doesn't even make it to the equation."

apprentice muhabbeti beni hiç sarmadı. cidden.

allahım yareppim olaya gel!!! vogel, hannah, zach ve dexter yemek yiyor! bu durum zach'in ne kadar kaldı demesinden daha da epic!

"the best hobbies are the ones that take us farthest from our primary occupation"

"greatest obstacle in life is not danger but boredom."

ay bayılacağım şimdi hadi lan!

dexter kızı yakalatacaksın bence ya. pof çok mutsuzum şu an.

gitme dexter gitme!

AMAN TANRIM!!!

hayır hannah ve dexter'ın dexter standardlarından yüksek seks sahnesinden bahsetmiyorum! zach lan zach!!! aman tanrım!!!

aman tanrım!!! aman tanrım!

en sonunda dexter bu sezonun kötüsünü tanıttı şu an heyecandan ölebilirim! en sonunda the kötü adamımız var ve tanımıyoruz ve he is VERY bad! abiiiiii çok güzel! çok şükür dizi kendine geldi! haftaya görüşürüz dex!!!