11 Mayıs 2012

[Once Upon a Time: s1e21.]

*bunları 2 gün önce yazdım. bugün öğrendiğim bir bilgiyi de girmeyi bir borç bilirim. ABC, once upon a time'ı bir sezon daha yeniledi. cümlemize gözümüz aydın. dilerim uzadıkça aptallaşan bir dizi olmaz. 

dün once upon a time izledim ve bunları yazmassam çatlayacağım evet. emma senin bu cibiliyetsiz ve sorumsuz davranışların beni öldürüyor. storybrooke'u terk edip ne bok yiyeceksin? sanki ortada bi düzenin var da oraya bok yetiştirir gibi ne bu defolup gitme heyecanı?! çocuğun orda, kendi kendine niye sorun yaratıyosun, yaşa kal orada, zaten görüşüyorsunuz işte. ne yani ille regina'yla anlaşma yapmalar filan. sen desene baydım ben burdan alemlere akmak istiyorum diye! peh! gıcık oldum sana. snow (her iki dünyada da sana snow diyeceğim kusura bakma, mary margaret çok uzun bi isim) aferim bebişim. kırk yılın başında çöt çöt ilk kez birşeyleri söylediğini duydum ya daha ölsem de gam yemem. kapak olsun emma'ya. senin gibi minnoş birini bile kızdırdı resmen. geliyorum regina'ya. kızım sen keşke masal dünyasında kalsaymışsın. o makyajına bayıldım yahu. çok çok çok yakışmıştı. buralarda belediye başkanı maşkanı derken çirkin çirkin harcanıyorsun ben sana diyim. mad hatter sana sözüm yok, sen zaten yeterince sıyırmışsın. bu arada snow'un elmayı ısırdığı an da çok güzel yapılmıştı, üzüldüm ve içim parçalandı. neyse whatever devam ediyorum gecenin bomba olayına. yorumum şu: o elma da size girsin emma ve regina! çirkeflik planları yaparsan böyle kalırsın işte terbiyesiz kadın. al! henry böööyle kalakaldı işte çocukcağız. emma, sana anlatıyorlar inanmıyorsun, bana böyle şeyler deseler yeminlen 40 takla atarım sevinçten sen mıymışık mıymışık takılıyorsun ya bu da sana iyi bi ders olsun! bi de diyor ki dondurma getireyim mi! al! çocuk düşüp kaldı öyle. dilerim artık masal ülkesini kurtarmak için kıçını kaldırırsın. gerçi sezon finali yaklaşırken nasıl bir atraksiyon yapıcaklar çok merak ediyorum. ikinci sezona uzatıldı mı dizi misal?* bence uzatılmamalıydı ve once and for all happily ever after sona bağlanmalıydı. neyse efendim. izlenimlerim bu kadar şimdilik.