29 Nisan 2015

[Sleepy Hollow Post Season 2.]

efenim en önce sleepy hollow yorumlarımı patlatıcam buraya. doğrusu sezon finali beni çok mutlu etmedi. yani aslında zamanda geriye gitmek çok güzel bir fikirdi. orada onyüzbinmilyon şeyi değiştirip günümüzü geldiğimizde aslında buraları aynı şekilde bulamayacağımız gerçeği bir yana, katrina beni üzdü yahu. hiç aradığım dark willow konseptlerini göremedim. yani bıdıbıdı generali ölse nooolur, ölmese noolur? burada dikkatimizi çeken tek husus ichabod'un bu bölümdeki dünya yakışıklılığı ve tontişliğiydi. ay ichabod o slide to unlock kısmındaki ifaden çok tatlıydı ya. yeriz seni.

bu arada söylemeden edemeyeceğim, bu bölüm hakkındaki görüşlerimi yazarken özet görüntülerini filan incelemiyorum, artık aklımda ne kaldıysa o, kimse kusura bakmasın. bu sebeple uydurduğum veya öyle olmasını hayal ettiğim unsurları da buraya ekleyiverdiysem kusura bakmayın cidden.

ama sanıyorum şu hususu uydurmuyorum: katrina öldü. vay anam katrina öldü bu nedir? bir yandan üzüldüm, çünkü ichabod'cuğum cidden çok üzüldü, bir yandan da sevindim. kadın potansiyeline ulaşamadı ve mıymış mıymış aşk oyunları, kumpasları ve iç bayıklıklarıyla bizi darladı. bir nevi dizi yükünden kurtuldu, nasıl sevinmeyeyim? ama bir yandan da tabi şu korku beliriverdi: abby ve ichabod arasında bir şey yaratılacak mı, yoksa bff modunda bizim yoldaşlığımız gönül yoldaşlığının çok ötesinde kafasıyla devam mı edeceğiz? merak içindeyim doğrusu.

dizimiz de hazır bir sezon uzatıldığına göre, henry'den kurtulduk, katrina'dan kurtulduk, haydi hayırlısı diyorum. yepyeni sezonda buluşmak üzere dostlar.