29 Nisan 2015

[The Walking Dead Post Season 5.]

daha bir önceki yazıda adını anmışken hemen walking dead yorumlarıma geçeyim. bu dizi beni heyecanlandırıyor, korkutuyor, insanlığımı ve belki de içimde saklı vahşetimi sorgulatıyor. ama bu dizi bu sezon çok bayıktı yahu. bu kadar da olmaz yani.

who the fuck cares about tyreese?

who the fuck cares about tyreese'in kız kardeşi?

neden bu gereksiz bölümleri yaptınız anlamakta güçlük çekiyorum. nasıl böyle bir dizinin hızını kesmeyi başardınız doğrusu ayrı bir yetenek.

who the fuck cares about peder bi de bu arada?!? ay zıkkım geber öl kurtulalım ama yoook, herkese bok atarsın, her boku yersen bir bunu beceremezsin değil mi? of be anam of be, gerçekten çok baydınız beni.

ne rick'in nervous breakdown'ları kaldı, ne carol'ın snap'leri kaldı. valla çok baydım düşündükçe başka olan birşey aklıma gelmiyor zaten. oysa birinci sezon böyle miydi misal? hala anlatırım atları tankları alışveriş merkezleri maceralarınızı. yazık.

işin özü neymiş efenim: iyi niyetle, pıtışlıkla, medeniyetle işler yürümüyormuş. bunu anlamanız için şehrinizi inşa etmiş mimarın boğazının cart diye kesilmesi gerekti. şükür aklınız başınıza geldi ya. of.

peki pederin kapıyı açık bırakmasına kaç puan veriyorsunuz? diziyle ilgili aklıma güzel şey dev entrika muhteşem sahne geleceğine mallıklar geliyor bak yazarken deliriyorum, olacak iş değil! bu nedir arkadaş ya, bir kapıcınız yok mu sizin? langır lungur diren zombiler götünüzü yeseydi de kurtulaydık cümleten sizden! of. of. of.

sezonun son birkaç dakikasında heyecan yaşadık ama bunun dışında geriye dönüp baktığımda sadece bayıklıklar anımsıyorum. yazık. azcık resident evil neyin izleyin de biraz kan potansiyelinizi doldurun ey sevgili yazarlar. w olayını çözemedik, gizemli torso'ları anlamadık, çılgın ceset partisi ve discoball'larını öğrenemedik. itiraf ediyorum, bu detaylar güzeldi de. ama yani lütfen entrika kurucam derken bir sezonu heba etmeyin utanmaz arlanmaz steven moffat'a benzemeyin.

zaman var, toparlanabilirsiniz. bir sonraki sezonda görüşmek üzere.