05 Şubat 2015

[The Sleepy Hollow S2E15.]

evet canlı yayın yorumlarımla sleepy hollow'a kaldığım yerden devam ediyorum sayın seyirciler!

anaaaaam, aradığım kara büyü kafalarııııı!

işte aradığım ruh buydu sleepy hollow, sen bu zamana kadar bu ruhla neredeydin allah aşkına?

kan aktıktan sonra sıçışınız başlayacakkkkk!

tanrıım, neden bu bölümden daha fazla yok, neden katrina kötü cadılar arasına katılmıyor, neden katrina'ya dark willow gibi bir hikaye yazılmıyor neden neden neden?

ahahahahahahah, yarılarak güldüm şu an crane!

forbidden dark magic.

oy çok mutluyum ya. secret circle bitmeyeydi çok iyi olacağdı, o da çok güzeldi bu arada. shame shame.

evet, aranan isim göründü: henry ölmedi yaşıyooo. tabi burada heyecanlı bir şekilde yazıyormuş gibi yazsam da aslında pek umrumda değil. esas havadis dark magic'te bu hafta.

tövbe bismillah nooluyo lan! ayyy, bir yandan da tabii gönül penny dreadful'u özlüyor. haydi artık kavuşalım nisan ayı gelsin!

ay anam herkes korkuyormuş bu adamdan.

ayyyyy resmen dark willow'un kara büyüleri çatır çatır yuttuğu sahne oldu. ay çok mutluyum şu an.

tanrım salem! hallelujah salem! çok şükür! bir dizide bir cadı varken salem'in adı geçmiyorsa kınıyorum, şükür salem'i duyduk sleepy hollow'da.

coven meclis demek mi gerçekten?

don't mess with the wiccan hu huuuuuu!

bu arada katrina'nın göz altları neden öyle çökük anlayamadım, iki haftada değişmiş sanki.

hell has no fury like a wiccan scorned diyorum başka da bir şey demiyorum. sıçışlar sıçışlar.

of kalkıp cidden buffy izleyesim var.

tanrım salem witch trials götüm gibi bir yalandan mı çıktı yani, bak bu olmadı! cidden olmadı!

katrina'nın soyu salem'e kadar gidiyor ve kadının tek yapabildiği çiçek yapraklarının rengini değiştirmek. allahım sana geliyorum! bu nedir ya!

anam bu kapılar nasıl bir kapılar? haldır haldır insan gelmiyor benim bildiğim yea. bir kişi geliyor, çağırdığın kişi, o da zaten bildiğin gibi gelmiyor jossverse ve bilimum hikayeden öğrendiğimize göre. fox sanki gereksiz bir şekilde karmaşa yaratmak istemiş ama yine de tamam, kabulümüz.

ya bir kere daha yazmadan edemeyeceğim. ichabod crane sen çok hoş bir adamsın ya.

eveeet, iki fani master of drak magic'e karşı bakalım nasıl savaşacak? -cevabı 2 saniye içinde aldım, savaşamadılar. heh.

hey gidi katrina alevler filan çıkarıyorsun kııız, aferim valla kendini aştın.

hey gidi katrina sen kötü tarafa geçsen efsane olurdu. geçmeyeceğini hissetsem de henry ile bir alavera dalavera gerçekleştireceğini hissediyorum.

seriously, neden her boku öldüren kurşunlarınızı yanınıza almıyorsunuz?

bu arada kandan yaratılan bu demon'lar bence genius bir fikir olmakla birlikte baya görseldi, tebrik ediyorum.

ayyyyy şu an mutlu mutlu mutluyum.

kendi sınırlarını zorlayabilecek misin katrina? gözlerin kararacak mı? saçlarına aklar düşecek mi?

kara büyünün olduğu yerde bir göz sahnesi olmasa şaşırırım zaten. bravo, bu miti bozmadınız.

bebişkolar katrina her boku biliyor da sizin haberiniz yok belli ki.

"magic is no ordinary weapon."

good luck ichabod, hayır anlamıyorum sen neyine güvenip de bu adamı yenebileceğini düşünüyorsun?

irving'in yüzündeki ifade değişimini hiç beğenmedim.

don't mess with the horseman of darkness lan.

hah, hele şükür crane'de kafa çalışmaya başladı. ama abby halihazırda kafayı çalıştıramıyor.

ay bence böyle birşey olsun ve bir kere de değişen bir tarih akışının hikayesine tanık olalım allah aşkına.

ateş numaraları accayip gereksiz olmuş, çok başarısız görsel efektler gibi. öf. sinir oldum, biraz daha zorlamalısınız.

ay tanrim sizin şimşeğinizi yesinler!

oha bir insanın boynu o kadar kolay kırılabiliyor mu ya?!

of irving of, bu kadar bariz bir kötü olduğun için çok mutsuzum.

dur bakalım katrina neler yapacak? bu bölümün en kritik olayı bu sahne bence. ayyy tanrım kırmızı yaprağı siyah mı yapcan gerçekten?

NOW YOU ARE TALKING!

PAYBACK TIME. çok heyecanlıyım henry ağzınıza sıçacak inşallah!

eee ronnie ve mary o cesetlerle ne yapacak allah aşkına henry!

al işte, irving'le henry buluşacak di mi? of, valla bildim. o değil de irving nasıl geri döndü, henry o kadar güçlü biri mi? ve esas amacı ilk terkedildiği ana geri dönmek mi yoksam?

oy, henry yeni kötümüz oldu. yaşasın!

"this is where it all begins." demeden böyle diyeceğini yazdım şuraya yeminle.

post 15: 16. bölümün adı what leis beneath.

yani resmen herşey bana buffy'i hatırlatıyor. diren from beneath you it devours diren!

heyecanla bekliyoruz efenim sezon finalini. haydi hayırlısı.

[sonradan gelen edit: meğersem son bölüm 18. bölümmüş, 16. bölüm değişmiş ayol!]