17 Şubat 2015

[The Sleepy Hollow S2E17.]

ay tövbe bismillah çok mutluyum şu an!

katrina ile ilgili başlayan hikaye sanırım beklediğimiz karanlık yollarda sonlanıyor gibi görünüyor! eğer bu şekilde devam ederlerse dev bir bölüm ve hatta dev bir sezon finali olacak!

haydi bakalım let's go.

sleepy hollow'da doctor who referansı yapıldı. bu dizi beni bir kere daha kendine bağladı. cornucopia ile birlikte beni yine mutlu ettin sleepy hollow.

hahahhahahhahahahhahahahhahahhahahahahhaha rosebud! hahhahahahahahhahahahahha ay lav yu çocuklar ya ay lav yu!

ay tanrım kadın şu an cinnet geçirse yeri, ne yapsın ya of. haydiiii bir olaylar dönüyor ya du bakalım hayırlısı. yine nasıl bir henry nasıl bir moloch oyunları dönüyor i wonder.

ay insan tam olarak böyle hissetmiyor mu ya bazen? çok değil ama bazen. gerçekten bazen bazen.

reclaiming soul. ya bu kadar kolay mı bu işler allah aşkına ichabod?

who the fuck is sarilda?

haydi bakalım çanlar kimin için çalıyoooor?

ay dizinin internetlerdeki yorumları o kadar heyecanlı olaylara işaret ediyor ki meraktan çatlamam yakındır. ne oluyor, ne olacak, nasıl bağlanacak? yine ilk sezonun sonundaki gibi tadı damağımızda mı kalacak yoksa orta yerimizden çatlayarak güzel bir dizinin kötü gidişatına mı dövüneceğiz?

katrina distant değil bebişler, katrina başka bir alemlerde. ve dilerim o alemlerden geri dönüş yapmaz ve bu diziye uzun süredir beklediğimiz cadılık soluğunu heyecanını dehşetini getirir.

ayyyy, anne çocuk bağı. işte bu konu hiç bir zaman eskimeyecek. ama lütfen sonunda katrina filan ölmesin, crane'in nevroz ve intikamlarını kaldıramayacağım.

ay ne kaosu yeminle insan böyle güçler tabii ki ister ooof. daraldım.

haydi bakalıııııım! the kitap katrina'nın kucağına düştü!

manipülatif anlar yaşanıyordu. oy. katrina diren.

tabii ki ister yani katrina, coven ve liderler, kendin gibi insanlar. ay tanrım ben bile hayallere daldım, katrina ne bok yesin?

henry'nin açık sözlü yüzsüzlüğü inanılmaz birşey. bravo doğrusu. bir insan rolüne bu kadar yakışamazdı heralde.

hahahhahahahhahahah elinde kafasını sallayan oyuncağı tutan ichabod'un kafasını onunla birlikte sallaması. canımsın.

frank yüzsüzsün yüzsüz. pes.

şehrin ortasında silahlı çatışma var ne bir ambulans ne bir polis geliyor arkadaş bu nedir?
jenny bir arkadaşıma o kadar benziyorsun ki sana anlatamam.

e yani bu adamın ölmeyeceği belli, sen çok üzüldün ama çata diye seni vuracak bence. derken shit unraveled.

oha katrina'nın üzerindeki kıyafet ne kadar yakışmış!

ov, ay lav dis. ay lav dis. tanrım. müzik de tam bir doctor who müziği.

katrina bu öfkeyle henry'e dönerse dev sıçar henry bak buraya yazıyorum.

ay katrina'ya ne oldu lan kadın kafayı yedi şu an. ay çok güzel oldu şu an herşey. dark katrinaaaaa! ay lav yu bebişim.

yok artık öldürecek misin ichabod'u katrina! yok artık baya şaşırdım. dark willow'dan bir sonrak, hamledesin sankilim.

jenny sıçışlarda kesin ben size söyliyim de.

aman allah yine bir planlar programlar. ay meraktan çatliyciim.

henry iyi mi kötü mü anlayamıyoruö bir türlü ya. gerçekten iyi niyetle yaklaşıyor olabilir mi katrina'ya?

sen de solomon kent'e inandın değil mi katrina?

oha henry duygulandı, ben bile duygulandım. ay inşallah kadını ortada yangınlarda bırakmazsın henry!

ay o güzel kıyafeti değiştirdin mi sen katrina? ne ara değiştirdin, neden değiştirdin?

frank hiç mi hiç umrumda değilsin inan ya. ama korkum kilitlerin düğümlerin jenny'de takılması.

zaten crane henry'i öldürmeye kalksa en önce katrina durdurur onu diyecektim ama zaten henry yardırdı a dostlar.

is this fucking real?!??!?!

abby! abby ses ver!

katrina yoksa ajan olarak mı çalışıyorsun? ay sıçayım lan çözemedim olayları noooluyor?!

ay şükür abby ve crane kafasını çalıştırdı. gerçekten de crane haklı çıktı. bir liralık çakmak alırsan tabi yanmaz ne bekliyordun ki abby!

anam frank'in ailesi de mi cadıymış kııız?

abby'i stake'te mi yakacaksın katrina? ne kadar simetrik, ne kadar ironik yareppim.

ay katrina baya ciddisin sen ya inanamıyorum şu an.

tabii ki kitapçı kızın kedisinin bir familiar olduğunu hissetmiştim.

fuck no katrina seni öldürecek abby bak bunu hissettim şu an!

seeing red. youv.

abi henry ölürse dizide bir tane bile kötü kalmaz. ciyzız. şoklardayım bir sonraki sezon ne olacak???

of seeing red beklemiştim olmadı şu an. hadi seeing red katrina!!!

adamsın!

what the actual fuck?

ay yine mi purgatory? içim çıktı bu purgatory'den lütfen artık o yere gitmez misiniz?

aha abby'nin üzerinden geçecek katrina, hissettim şu an.

oha katrina geçmişe döndü.

oha oha oha.

katrina geçmişe döndü.

katrina geçmişe döndü.

take your time.

it's your time.

ay mutluluktan zevkten keyiften heyecandan ölücem şimdi!

şaka gibi ya, bunu yaptığınıza inanamıyorum şu an. cidden bravo.