29 Temmuz 2011

[listeye tick koymanın dayanılmaz hafifliği.]

şu an bildiğin mutluyum. demek ki aklımda öyle çok biriken şey varmış ki, durmadan 2 saattir yazıyorum. ve daha da güzeli ellerim aklımın gerisinde kalmıyor. neredeyse otomatik tamamlama özelliği istesem de, harflere üşenmiyorum. yazdıkça da düşünmüyor değilim hani, sanki evrene bir mesaj gönderiyorum. evrende ses hiç kaybolmazmış, başka başka yerlere gider diye birşey duymuşltum birgün. ne garip, internet de ayrı bir evren. sanki biz harflere dokundukça bir ses yankılanıyor ve hep orada olacak, kayıtlı, çınlayan... kimbilir belki benim mesajlarımın anlamını birileri çözer. gerçi mesaj verme düşüncem yok. sadece aklımdakileri dökmek istiyorum. en son öss telaşınad böyle olmuştu. kafamda yapmam gereken o kadar çok şey vardı ki, uyuyamıyordum.sonra bir hocam dedi ki, liste yap. o günden itibaren ehrşeyin listesini yaparım. herşeyi not etmeye çalışırım. teferruat aklımda kalmasın, yormasın beni. yanına bir tick koyayım bitsin. işte aklım da böyle bir kaos ortamına bürünüyor. yazmayı sevmeyen, bilemez bu duyguyu. bazen öyle bir an gelir ki, yazmalısındır. uyuyamazsın zaten yazmassan ki. bir simyacının buldugu formülü hemen not etmeye çalışması gibi. hatta etmemesi gibi. çünkü hala arıyorlar değil mi altına dönüştürmeyi? belki herşeyi yazmalılar. ya da belki umutsuz bir konu ve soru onların ki bilemeyeceğim o kadarını. birbirine zincirler halinde eklenen şeyleri bir yere yazıyorum işte işin özeti. ne güzel oluyor. insan geri dönüp baktığında aklının nası çalıştığını görebiliyor. öyle ki, beynimde tıkırtıları hsisediyorum. ben şu an bunu yazarken bir sonraki yazımı biliyorum. kafamda kuruyorum. ama bugün cuma, onu yazmaya henüz vakit yok. çünkü hemen sonuçlanabilecek bir yazı değil. çok çeşitli "dimension"lara gidecek galiba. neyse, belki de bir taslak bırakmak iyidir. her ne kadar ben nefret etsem de. taslak ne ya? yazarsın, işini bitirirsin. nokta. nokta koyarsın cümle sonuna. üç nokta koyup biraz da yarın devame deyim demezsin bana göre. çat çat çat listene check koymak açısından. tabi sizin için de bu bir keyifse. bazıları yayar da yayar. ama itiraf ediyorum, ben birşeye başladım mı derhal bitirmek isterim. vicdanım içim elvermez oyalamaya. o yüzden akademik hayatım başarılıdır. check konulmak zorunda. yoksa, eksik, beynini kemiren birşey olur o boşlukta. uzayda. evrendeki sesin ahenginin içinde bir kopuk tel.