09 Mayıs 2013

[Once Upon a Time: S2E21.]

once upon a time tadı damağımda kalan bir dizi haline dönüştü şükürler olsun. en sonunda mıymışık charming ve snow regina'yı kurtarma hamlesine girdiler ki, resmen içimin yağları eridi. çok şükür. kadının ne çilesi varmış yahu? elektroşoklar birşeyler birşeyler verdiniz de kadın gık demedi. ama snow onun gözlerinden bakınca ne oldu? yaaaa, snow'cum, işte böyle aklını kaybedersin acıdan! yanlış anlaşılmasın, seni de seviyorum ama regina'nın bu yalnız kalmış hali beni çok üzüyor. gelelim esas olaya, ay neil nerelere gittin sen yahu! işte emma'ya güvenmezsen böyle olur bebeyim! kadın sana dedi, bu mıymışık nişanlında bir olay var dedi, dinlemedin de dinlemedin. sana kızmıyorum. insan aşık olunca gözü kör oluyor ve burnunun ucunu dahi görmüyor ama ne oldu? apayrı bir boyuta düştün ya! valla çok mutsuzum. oysa ki senin shadow'u yenip peter pan olacağın ümidiyle yanıp kavrulduydum. aah ah. emma'yı böyle görmek içimi parçaladı. bu arada o çirkef adama ne oldu? işteeee, regina'cığımın kötü olması için herkes işbirliği yapıyor adeta. böyle şey olmaz. al işte! kadın babanı öldürmüş atmış. hayır ne bekliyordun? ne bekliyordun? ikinci sorum ise şu: who the fuck are you? büyüyü biz bir sürü şehirden kaldırdık derken biz dediğin kimdir amk? meraktan öleceğim. haftaya sezon finali yapacak dizimizde bir sonraki sezonda bu sorunun cevabını aramak istemiyorum. purging our world of magic. şaka mısınız? regina'nın kıçıyla güldüğü kadar var yani! you spoiled little humans, stealing magic diyorum. gerizekalılar. neyse efendim. sona doğru ilerlerken heyecanla takipteyiz. neler olacak, rumple'ın sonu nasıl henry'den gelecek filan gibi sorularla heyecan dalgası dahi yaşıyoruz desem yalan olmaz. dur bakalım, şu lacey meselesi bağlanırken henry olayını da bağlayacaksınız I believe. bir de henry'nin kim olduğunu öğreneydik iyiydi. neyse efendim, sezon finalinden sonra tekrar konuşmak üzere.