05 Kasım 2013

[Afraid of fire. Yearns for it.]

yazlıktan dönerken çantamıza atıp getirdiğimiz deniz kabuklarının, kışlık eve vardığımızda hiç bir anlamlarının kalmadığını anlamak ne hazin... bunu yeni anlamak, daha da hazin. belki de anladığına kendini inandırmak için çabalamak en hazini. hezimetin ve hüznün hangi noktasında olduğumu biliyorum. keşke. iyi ki. 

yaz aylarını harcayıp topladığın o deniz kabuklarını neden topladığımı düşünüyorum. çok sevdiğim denizin parçası oldukları için mi acaba? yoksa ben deniz kabuklarının kendilerini mi çok seviyorum? cevabı biliyorum. hayır. yalan söylüyorum. hayır. söylemiyorum. 

artık deniz kabuklarım yok. attım hepsini. varsa yoksa gelecek. sadece merak ve heyecan. umut. ışık. gürültü.

yani aslında afraid of fire. yearns for it. 

epic caption. or is it?