02 Kasım 2013

[The Crazy Ones.]

yepyeni dizimle sizi tanıştırmayı bir borç bilirim dostlar. bölüm bölüm yorumlarımı yazmayacağım çünkü zaten bu 20 dakikalık komedi dizisini konusu dışında bir sebepten önereceğim. başroller arasında sarah michelle gellar var. kendi 7 sezon boyunca izlediğim, 2 sezon çizgi romanını okuduğum, defalarca tekrarlarını izlediğim ve hakkında fan fiction'lar yazdığım bir dizinin başrolü. ama ben bu diziye onun yüzünden başlamadım. o sadece bonus oldu yıllar sonrasında gelen tanıdık bir yüz tadında. -ringer'da keyifle izlemiştim kendisini, keşke devam etseydi dizi. neyse- bu dizinin başrolü robin williams. tek başına tüm karakterleri oynayabilecek bir insan, zaten söylememe gerek yok. izlerken hissediyorum ki bazı sahneler metinde yok, kendi kendine oynuyor yazıyor keyif alıyor. zaten dizinin her bölümünün sonunda bloopers kısmını koymuşlar, orada kendisine tanık olmak da başka bir keyif. izleyin. izlettirin. sadece robin williams'ın farklı aksanları, harika yüz ifadeleri ve dahi sadece fiziksel varlığı için bile izlemeye değer. onun dışında görüdğünüz herşey bonus olacak. ve itiraf etmeliyim, mcdonalds için robin ve diğer oyuncunun -üzgünüm adını anımsayamıyoreeee- yazdığı şarkıyı dinlerken gülmekten ağladım. hele de blooper'daki diğer konuk oyuncunun kahkahalara boğulduğu anda adeta oradaymışım gibi hissettim. izleyin. izlettirin dostlar.