02 Kasım 2013

[The Walking Dead S4E2-3.]

bir bu eksikti.

her renk bitti, fıstık yeşili kalmıştı.

evet dizinin son iki bölümün izlerken sürekli böyle dedim a dostlar. kendimi durduramadan sürekli bu iki cümleyi tekrarladım. zombi grib virüsü nedir abiiiy! bu dizi beni öldürmeye çalışıyor korkudan yeminlen.

evet efenim ben salgın hastalıktan çok korkarım. ama tabii ki kastım grip mrip değil. veba, cüzzam, kolera gibi hastalıklar her zaman kanımı dondurmuştur. bilemiyorum, belki bu hastalıklar çok can aldığı için, belki de sadece virüs ve bakteri ile sınırlı kalmayıp aynı zamanda fiziken de insan vücüdunu harap ettiği içindir. bilemiyorum. ama salgın ve büyük çaplı hastalıkları düşünmek bile beni gerer her zaman. işte böyle bir bünyeye insanlara grip gibi bulaşan ve onları zombi yapan bir hastalığı tanıtırsanız system overload olur. bu nedir! dehşet içinde izliyorum. çok hoşuma gidiyor. işte en sonunda markete girdiğimizde nerden zombi çıkacak gerginliğini aşıp, yepyeni bir soluk getirdiniz diziye. helal olsun valla. iyi düşünülmüş bir senaryo çalımı. ay çocuklar insanları ayrı bir koğuşa kapattılar. bıdıcık bir çocuğu da kapattılar. orda kim kime dum duma artık. hasta değilsen bile orda kesin hasta olur geberir gidersin çok afedersin. bence her insanın yanında ufak ajan silahlarından olmalı ve içinde de bir kurşun olmalı. ölmeden kendini öldürebilmeli. yoksa yeniden zombi olarak uyanmaktansa, öylesi daha iyi. iyi... ne garip, ne yersiz ama ne yerinde bir sıfat bu durum için.

tabii efenim bölümün ana olayı iki tane hasta insanın cozur cozur yakılması olduydu. vay anasını. o tipitoş ev hanımı carol nerdeeeen nerelere geldi yahu! valla kadın cayır cayır yakmış ve she didn't even flinch about it. bence de doğru bir hamle. en nihayetinde koca bir kasaba hapishaneye taşındıysa, öldürecek boool bol karakter var, go for it çocuklar. ama tabii glenn de hasta olduğu için bakalım ne olacak onun kaderi? pizza delivery guy her zaman işine yaramıştı bu ekibin.

bu noktada tabii ki bir de hershel'dan bahsetmek lazım. amca sen nasıl ölmez bir adammışsın valla aklım havsalam almıyor. adam bu sefer de bu grip virüsünden bitki kaynatarak kurtulmayı akıl etti. kaynattığı otla motla gümbür gümbür karantina koğuşuna girdi çay dağıtıyor millete. öksürenler kan öksürüyor, hershel amca yüzünü silip bebişim iyi olacaksın demeye devam ediyor. lan iki kızın var ölüp gidicen onları bir düşün lan! hayır bir ilaç milaç gelecekse de onu bekle, gidenler gidiyor, kalanlar bizimdir. ama yoook, hershel amca herşeyde olduğu gibi bu konuda da alışılmışın dışında gidiyor. dale öldü bu adam ölmedi ya valla hayretler içindeyim. du bakalım hayırlısı. anladığım kadarıyla virüs olayını bu adam çözecek filan. öyle bir ulvi rol biçmezler umarım ama görünüş ve gidişat o yönde. bu arada insanlık ırkının kıyameti yaşadığı şu günlerde tüm ilaçlar bittiğinde ne olacak? fabrika yok, ilaç şirketi yok, yareppim yok allah yok! düşündükçe deli olmamak elde değil. dilerim öyle bir kıyameti asla görmeyiz a dostlar.

daryl ve michonne. canlarım. sizin için diziyi takipteyiz. gümbür gümbür zombilerin ortasına girmeniz neydi o öyle. orda zevcesi - sevgilisi her neysiyse artıkın ölen adam da arabadan çıkmamayı düşündü ya valla pes. parça parça bağırsaklarını koparacaklar sen canlıyken, hala ölsem mi ölmesem mi burada diye düşünüyorsun. madem çok kararlısın, belinde silahın var. do it. neyse efendim. daryl ve michone'un o zombi karmaşasından kurtulması hiç de mümkün görünmüyordu ama valla o yola girdiler ve kurtulacaklar diye düşünüyorum. ciddi ciddi daryl'i öldürürlerse cıngar çıkarırım. üstelik sadece ben değil, herkes çok seviyor adamı. olmaz. bunu bize yapmayın.

merakla beklediğimiz, korkunç, vahşi, kanımızı donduran ve ümit ediyorum ki herkesin hastalıktan arındığı diğer bölümde görüşmek üzere walking dead ekibi. let michone and daryl live. peace.