11 Ekim 2016

[Masters of Sex S4E1-5.]

ilk sezon hem konusuyla hem karakterleriyle bambaşka bir deneyim sunan bu güzel dizi, bir sonraki sezonunda biraz olsun  yavaşlasa ve üçüncü sezonunda az biraz seyirci kaybetse de gururla söylüyorum ki beni hiç bir zaman kaybetmedi, iyi ki de kaybetmemiş.

yepyeni sezonda birkaç bölüme geriden gelsem de hemen yakaladığım masters of sex dördüncü sezonunda inanılmaz bir başlangıç yaptı bence. maalesef en underrated dizilerden birisi olarak kaldı ama tekrar söylüyorum, inanılmaz bir dizi, dördüncü sezonu için tüm beklemelere değer.

bill. bıraktığımız son noktada dağılıp giderken kaldığımız yerden parçaları toplamaya başladık. onun virginia'ya olan aşkı -ya da hastalık, tutku mu demeliyiz- işine olan sevgisi derken derken hepsi darmadağın olunca kendisine dönüp bazı sorunları çözümlemeye çalışan, hatalarını kabul eden bir bill gördük karşımızda, ki bu beni çok mutlu etti. adeta shameless'ın fiona'sı gibi kendi ayakları üzerinde durmaya devam etmesi en büyük temennim. aa meeting'de the perfume that lingers after she leaves the room konuşmanla beni bitirdin bill. alacağın olsun.

virginia. geçen sezonlarda bill'i izlerken gıcık olurdum, bu sezon virginia'ya biraz gıcık oldum. yaptığı, yaşadığı ve sebep olduğu şeyler değil de bu kadar yalan dolan içerisine girme ihtiyacı hissetmesi biraz soğuttu doğrusu. bill'in abusive father hikayeli hastasına karşı yardım ederim tabii deyişiyle her mevzuları baştan çözen kadın rolüyle yine kendini toparladı diye düşünüyorum. heffner'la sohbetleri de ayrıca gülümsetti. bravo sana heffner'ı oynayan adam, resmen gençliğini gördüm.

betty. mutluluğunu en çok istediğimiz karakterlerden biri olmasıyla beraber sarah silverman kalbini kıracak gibi hissediyorum ama umarım öyle olmaz. çünkü en ince detaylara dikkat eden ve tüm herkesi organize edebilecek kadar akıllı bir karakter mutsuz olursa orta yerimden çatlarım. 

libby. karakter gelişiminin tanımı olarak libby'i koymak lazım. beni her sezon şaşırtan, her sezon kendini aşan libby ve avukat bey mutlu mesut olsunlar istiyorum. you are not dead cümlesine but i'm forty diyen libby içtenliği ile hepimizi fethetti bence, umarım önünde güzellikler bulur, güncellemeleri sezon ilerledikçe yapacağım, hiç üzülmeyin. dipnot: virginia'yla meant to be'siniz dediği an ben bittim a dostlar. ne acı, ne tatlı bir sahneydi o öyle.

yeni gelen karı koca doktorlar. keys & coats bölümü güzel bir bölümdü doğrusu, ama doğrusunu söylemek gerekirse beni pek sarmadı bu çift. amaçları ne merak ediyorum ama bir yandan da etmiyorum aslında. virginia-libby-bill sarmalı o kadar güzel ilerliyor ki, merakımı bu sarmala harcamak varken başka şeylere dağıtamıyorum, elimde değil.

bakalım sezonun geri kalanı bize neler getirecek, heyecan dorukta!