24 Haziran 2013

[Game of Thrones S3 Finale.]

Game of thrones allah askina gozume gorunme. Cidden. Savas mavas sahnelerini gecip dogrudan sezonun en heyecanli bolumune bodoslama daliyorum: rain of castamere. 

Starkla telef oldu laaaan!  Ne diyeyim daha starklar oldu! Cus diyorum. Yuh diyorum. Oha diyorum. Lady stark'in bogazini kestiler. Otesi yok. Rob'un karisinin karnini destiler. Behey! Ve hatta behold! Rob stark bile toprak oldu yahu. Pes! Zavalli arya dog'la basbasa kaldi, yine ailecigine kavusmadi yarab zavalli arya. Sana diyecek sozum yok. Ama senin yerinde olsam ben de o adami oldururdum. Adamin kani akarke. Ben bile keyif aldim. Ooohhh daglara taslara. Bunun disinda diger karakterlerin yasadiklarina hic deginmiyorum. Saniyorum ki kayda deger en buyuk diger olay lannister'in kolunun kesilmesiydi ama bu konuyu da geciyorum. Cunku kardesiyle kavustu. Aaah ah lucrezia ve cesare nerdeee, bunlar nerdeee? Neyse. 

Gelelim bir diger onemli kisiye. Bir diger onemli kisi degil, dizinin en onemli ve hatta tek onemlo karakterine. Tabii ki targaryen. Efenim sehirleri trker teker aliyor kiz, accayip mutluyum. Oh canima degsin, bu kiz hakettigi tahta kavusacak arkadas! En korkutugum sey bok yoluna kizin bi sekilde olmesi/oldurulmesi. Ama boyle bir olayin gerceklesmeyecegini umuyorum. Yoksa kan cikar resmen. Neyse efenim dany yardiranzi heryeri takir takir aliyor. Bir de masallah cok hos bir askeri var simdi, accayip mutluyuz. Bu kizin da khal drogo'dan sonra mutlu olmaya hakki yok mu haaanim! Var tabii olma mi, bu hak daario kiliginda geldi. Masallah, heyecanla takip ediyoruz. 

Bu noktada jon snow bran sisman cocuk gibi yan karakterlerin olaylarina girmiyorum. Hem merak etmiyorum, hem de saniyorum ki asla merak etmeyecegim. Evet. Sezonun sonuna gelirken, tahminim su sekilde: RDIM bu diziyi izlemeyi birakacak. Birakmamasi icin targaryen hikayesini biraz kopurtmeleri lazim, yoksa deli olacagim. Son kez soyluyorum: savasan adamlardan ve colum cocuktan biktik. Lutfen taht oyunlarini gosterin, or else. 

Hadi bakiyim.