05 Haziran 2013

[Wish.]

There's something wrong with time. Uzun uzun gezi parki hakkinda yazacagim, ama once olaylari takip etmekten vakit bulmam gerekiyor. Bugun kisaca sunu yazmak istedim. There's something wrong with time.

Uyuyamiyordum. Simdi ise yeni olayim surekli uykumun gelmesi. Hayir, sadece bir suredir tiroid ilacimi aksattigim icin olamaz bu. Aksam dokuzda sizmam normal degil. Hele de dun gece beni bogan oksuruk ve enteresan ruyalar... Basima agrilar girdi tum gun. Deli olacagim. Ulkemde ortalik karisik evet, saniyorum ki tum bu karisiklik zihnimi de vurdu beni deli etmeye calisiyor. Tanrim sen beni benzer bir geceden koru. Hayatimda marketten aldigim plastik bardak kiymetinde olan insanlar -evet boyle bir kategorim var. bu insanlar ki kalbimi kirip nefretimi kazananlar, bu insanlar ki zamanla nefretimi de kaybedip siradan bir esyayla ayni konuma dusenler- ruyalarima girmesin lutfen. Onlarin yonlendirmesinden tut da duasina bile ihtiyacim yok. En nihayetinde plastik bir bardak onlar. Ne eksik ne fazla. 

Bir de lutfen bu basagrisi bitsin. Deli olacagim. Gecmiyor. Ince ince sizliyor yokluyor ve kati surette gecmiyor. Ya sabir. Ofisin arkasindaki insaat gurultusunden kaynaklaniyor sanmistim ama degil, hep orada sessizligin icinde dahi cinliyor bu agri. Lutfen git artik... 

Bu arada buffy'nin kulagi cinlasin. Yazisinin basligi ayni zamanda bir buffy bolumudur. 

Bunlar disinda iyilik saglik kismet. I'll be back with more. Insallah.