08 Nisan 2014

[Once Upon a Time: S3E16.]

HA! green with envy ile bu wicked witch zelena'nın alakası olduğunu biliyordum! tabii wizard of oz'u izleyeli çok oldu ve tam anımsayamıyorum. belki de green with envy muhabbet orada geçiyordur wicked witch of the west'i tanımlarken ama, ben yine de izlerken bunun tesadüf olmayacağına inanıp buraya bağlanacağını ümit ederek izlediydim, oldu sonunda!

bu bölümde regina ve wicked'ın kapışmasını izledik çoğunlukla. regina'nın kalbini savaşa götürmeyişi üzerine bin bir kitap yazılabilir bence. çünkü bu durum, sadece kalpleri ellerine geçirebilen kötü cadılar ile ilgili değil takdir edersiniz ki, çok zekice yazmışlar, tebrik ediyorum yazarları!

tabii bir de kalp gönül meselelerinden bahsetmişken, regina'nın robin hood'a kalbini emanet edip, you can't steal what you have been given demesi de ayrıca bir sevgi pıtırcığı yaptı beni doğrusu. canım benim, en sonunda regina da mutluluğu yaşayacak inşallah.

meanwhile, snow'un bebeği hakkaten gidici yea. bu fikirsizler asla o bebeği wicked'dan koruyabilecek gibi görünmüyorlar. bence tek şansları zelena'nın her kıyafetiyle birlikte taktığı yeşil kolyeyi parçalamak. çünkü o kolye onun enerji merkezi benim tahminlerime göre.

bu arada, rumple mevzusunu nasıl çözerler bilemiyorum. o hançer zelena'da oldukça ekibin hiç şansı yok. sözüm sana belle, lütfen kendini öldürtmemeye çalış.

bir de esas merak konusu, zelena'nın babası kim? ben bahisleri rumple'dan açıyorum ama kim bilir yazarlar daha ne kötü karakterleri bu hikaye döngüsüne dahil edecekler, bakalım, izledikçe göreceğiz.

bir sonraki bölümde hook ile iligli bir chapter göreceğiz fragman ve bölümün adından (jolly roger) bu şekilde anlıyoruz. bakalım emma ve hook arasında birşeyler olacak mı? açıkçası ben neal'ı pek sevmiyor ve hook'a destek veriyor, neal'ın bir fedakarlık ile diziden çıkacağını tahmin ediyordum. ama emma ve hook new york'ta mı yaşayacaklar yoksa emma'yı korsan karısı olarak mı göreceğiz, o kısım meçhul.

heyecanla gelecek bölümleri bekliyorum. bu sezonun en güzel dizisi açık ara farkla once upon a time.