06 Nisan 2014

[The Walking Dead S4 Finale.]

walking dead'in sezon finali hakkında açıkçası yazacağım hiç bir şey yok. rick'i battal gazi yapmanız beni sinirlendi bir tek bunu söyleyebilirim. flashback'ler oldukça yerli yerindeydi, onlarla örülü bir hikaye yazmış olmanız beni mutlu etti ama en nihayetinde "bu vagona bizi kapattılar, ağızlarına sıçıcaz" temalı son konuima beni o kadar baydı, o kadar meraklandırmadı ve o kadar germedi ki, öteki sezona başlamasam bile olur açıkçası!

benim terminus ile ilgili tahminim şöyle ki, yedikleri et insan eti. herkese umut verip, insanları terminus'a çağırarak milleti esir alıyorlar, sonra da yiyorlar bence. hatta vagonlara kapatmalarının ardında da bu olabilir. açlıktan susuzluktan öldükçe vagondakiler ölenleri yesin, onlar da bizden biri olsun gibilerinden. gerçi bu noktada ölen herkesin zombiye dönüştüğünü bilmiyorlar mı cidden, o kısmını bilemeyeceğim.

tek söyleyeceğim şu ki, dizi beni hiç meraklandırmadı gelecek sezon ile ilgili. meraklandırması gerekirdi bir sezon finaline yaraşır şekilde. bakalım, belki de bomba gibi bir bölümle geri dönerek bizi yeniden avuçlarının içine alır yazarlar. ama bu ihtimali biraz uzak gördüğümü söylemeliyim. çünkü sezonun ilk bölümü genelde birkaç ay sonrasına başlıyor. öyle olunca da vagondan kurtulmuş, terminus'u ele geçirmiş rick ve ekibi beni hiç de cezbetmez. 

bakalım, kısmet.