23 Temmuz 2013

[The Killing S3E9.]

HAYIR. kabul etmiyorum. bullet'ı öldürmeyecektiniz ya öldürmeyecektiniz! kabul etmiyorum kesinlikle. bunu yapmayacaktınız.

ya bu çocuklar çok küçük allah aşkına şu cinayetleri bir çözün deli olacağım.

içime fenalıklar geliyor, öyle daralıyorum ki...

şimdi bu adamı, the kayıp kızın anasının sapık sevgilisini yakaladınız ama herşey, tüm kanıtlar öyle bir önünüze serildi ki bence bu işte bir olay var. kesinlikle bu herif yemedi bu boku.

dur bakalım nereye bağlanacak?

en nihayetinde daha önümüzde 3 koca bölüm daha var. daha doğrusu üç koca saat. iki saatlik final ve önümüzdeki bölüm. lütfen yani, zart diye çözmüş olamazsınız.

bu arada hayranlıkla izledim dead man walking temasının iki haftadır içine sıçtınız. adamın o cool duruşunu dehşetle izliyordum, adamı parçaladınız, pek olmadı bu. yeni hamleler bekliyorum derken o troll preacher'ı koydunuz, olacak iş mi? sözleriyle öldürüyormuş! ay çok da umrumuzdaydın sen.

o değil de gardiyan adam öldürdü sandıydım, valla oğlu çekip vurmuş annesinin sevgilisini! yuh lan yuh, valla o kısımda baya şaşırdım!

bu arada herifin linden'a saldırması, kadının ağzının yüzünün dağılması filan neydi öyle! ay yüreğime indi, polislik filan hiç kadın işi değil yeminlen. pes de la pes. neyse çabuk toparlandı kadıncağız da huzura erdim.

aa bir de adrian meselesi var. evladım ne çektin sen be? valla üzüldüm ama doğru da söylemiyosun. du bakalım seward hikayesi nereye bağlancak. asılma sahnesine hazır olmadığım kesin.

bu arada holder'ın depresyona girmesi çok doğal. hakkaten bullet'ın burnunu boka soktu, bir kere güvenmeyince telefonları da açmadı. haydi hayırlısı.

bu arada bence bu katil kesin polis filan çıakcak. çünkü ona herşeyi anlatan kız çok korkmuştu. bu üç kuruşluk adamdan o kadar çok korkacağını sanmıyorum. haydi hayırlısı a dostlar.

son yorum: holder what the fak? dexter ve kardeşinin bilimum aile problemlerinden sonra sanıyorum ki holder ve linden ilişkisini yüreğim kaldıramaz! çok şükür holder what the fuck have I done kafalarına girdi özür diledi de burda saçma sapanlıklar silsilesine girmedik. aferim çocuklar!

evet sona doğru ilerlerken meraktan çatlıyoruz.

son bir dipnot: üçüncü sezon afişinde 17 çizgi var galiba. 18 kız vardı. ne iş? ben birşey mi kaçırdım acep?