12 Ekim 2013

[Suits S3E1-2-3 ve Post Suits.]

efendim sezon biteli bir hafta oldu benim daha ilk hafta yorumlarım taslaklarda duruyormuş, kendime koca bir pes diyerek konuya giriyorum. aşağıda ingiliz harvey'e duyduğum hayranlık uzun uzun yazılmış. değiştirmiyorum bu görüşü. harvey specter'ın zor duruma düştüğünü görmek, onun o havalı cıvalı her boku ben çözerim I'm the king of the world goygoyundan o kadar daralmıştım ki, birilerinin o cakayı dağıtması çok hoşuma gitti evet. ama şimdi iki şeyi ayrı tutuyorum. donna'nın kalbini kırmayacaktın ingiliz harvey. bu noktada cümlemizi her anlamda kaybettin. sadece harvey'e oynasaydın çok iyi olacağdı. 

efenim sezonun olaylarını uzun uzun anlatmayacağım. ama rachel ve üniversite krizine değinmeden edemeyeceğim. NO. ONE. CARES. evet, yorumum bu kadar, you may elaborate gençler.

jessice bir başka partneri daha nasıl şirketinden atabileceğini gösterdin canım. bravo. yani bir insan bu kadar mı klişe şekilde yırtıcı olur hayret yani.

louis'yi kimse sevmeyecek mi bu ofiste derken artık biraz olsun bir takdir göresi sezonun en güzel anlarından biriydi. ama kedi muhabbeti neydi öyle? are you out of your minds? kediyi almak vermek nedir ya? get a life already senaristler.

lady stark, seni çok seviyorum. valla senin olayın tüm sezona yayılıp bizi biraz darladı ama seni o alıştığımız kostümlerin dışında ama yine de tam bir leydi olarak görmek çok hoşuma gitti. casting'e douze points. 

donna. mutlu olmanı istiyoruz. başka bir dileğimiz yok adeta. saygılar.

[..]

efendim ilk iki bölüm hakkındaki yorumlarımı topluca yazayim: pek beni saran birşeyler olmadı. en nihayetinde kaldığımız yerden devam etti dizi. rachel ve mike'ın ayyyy ara verelim ben bi düşüneyim tadındaki nevrozları da HİÇ umrumda olmadığı için zannımca sönük geçti iki bölüm. ama sonra ne oldu?

lady catelyn stark, i kneel before you. cidden. abi bir insana bir rol bu kadar yakışamaz. the petrol kraliçesi, harikasın ya. ay o kadar yakışmış ki bu kıyafetler, bu bakışlar, bu saçlar, inanılmaz şaşkınım. kadının suratına baktım baktım, kimdi bu kadın kimdi bu kadın diye kafayı yedim ve en sonunda buldum, google'ı kullandım ama itirafımdır, çok mutluyum yahu! çok havalı! kadın harika! çok mesudum.

ikinci bomba: Kurt McVeigh! bildiğin the good wife'taki the en sevdiğimiz partnerin balistikçi sevgilisi geldi hağğnım! savcı rollerinde yardırıyor ve bıyık çok yakışıyor! canımsın kurt! seni harvey'i zorlarken görmek güzel ama en nihayetinde kaybedeceksin maalesef. bu öyle hava cıva yapmaya, yemeklerde insan tutuklatmaya benzemez.

ilk iki bölümle ilgili en önemli yorumum tabii ki louis ve donna konusunda. ya ben bu ikiliyi çok seviyorum. atışmalarınız harika! louis, canım muhteşemsin, senin film referanslarına hastayım! her referansla beni biraz daha kazanıyorsun, ama yüzündeki ifadeyi değiştirmen lazım. donna. donna ben sana ne diyeyim? yani şu dizinin bayık sezonundan sonra tekrar izlememin sebebi sensin! merak ettim senin hikayen nasıl devam edecek diye ve bu yola başkoydum. dilerim bu sezon mutlu olursun. senin mutluluğun kararsız harvey'de değil sana söyliyim.

gelelim üçüncü bölüm yorumlarıma. dosdoğru yazdığım gibi başlayalım:

WELL HELLOOOOO!

karizmatik misin?

stephen huntley cağnımsın. donna ve stephen, now you are talking çocuklar!

hurley and thatcher, ahahahaha! muhteşem.

people pave the way for me. şalalalalalala şov radyooo!

yareppim havadan öleceksiniz. içimi bulandırdınız valla.

rachel ve mike, you disgust me to my guts.

bu kadar çirkin bir çiftin ne bok yediğini kimse umursamıyor, aceba senaristler bunu ne zaman anlayacak?

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAH

OHA ÇOK İYİ ÇOK ÇOK ÇOK İYİ!!!

stephen'ı daha çok seviyorum. çok net. harvey'den daha çok seviyor olabilirim an itibariyle. çok havalı ve çok gizemlisin. bebeyimsin. sonradan bu adama kazık da atsan seni seveceğim. çünkü o zaman da harvey'den daha zeki olduğun ortaya çıkmış olacak. canım benim.

macbeth ve daniel day lewis. allahım donna şu an beni öldürdün. o oyuna gideceğdin ya!

ay harvey ve hırsları konusunda ayrı bi spinoff yapın bence pof pof pof.

efenim harvey mike'a darbe yapmak istediğini belirtti ve bölüm orada bitti. biz daha fazla entrika bekliyoruz. henüz sezonun içine giremedim. dilerim büyük bir olay başlatırsınız ve bu saçma sapan bir şirket ayrılması olmaz. sevgiler. saygılar.