12 Ekim 2013

[The Sleepy Hollow Sezon 1.]

efendim sizi yepyeni dizimle tanıştırayım, sleep hollow!

bu dizide harika şeyler olacak olabilir ve oluyor a dostlar! ichabod crane başrol yakışıklımız, iki yüzyıl sonrasında dünyaya gözlerini açtı. karısı cadıymış. ortada gezinen başsız bir süvari var. olayları araştıran polis kadın ve kardeşi sanıyorum bir ormanda devil itself'i görmüşler. başka boyutlardan dünyaya zıplamaya çalışan yaratıklar mı dersiniz, yoksa kötü kalpli ve vücut bulmaya çalışan cadı ruhları mı, hepsi burada! bazen hayal ettiğim şekilde devam etmiyor dizi ve böyle olunca hemen çözülüyor olaylar ama yine de bu diziyi sevdim. büyük bir potansiyel seziyorum. dilerim gerçekleştirir ve ortada eksik kalan mistik dizi boşluğumu doldurur. 

diziyle ilgili büyük sıkıntılardan biri iki yüzyıl sonrasına gözlerini açmış bir adam olarak ichabod'un hemen hemen hiç şaşkınlık yaşamaması. ama bunu sineye çekebilecek durumdayım galiba. çünkü örneğin geçen haftalarda boyutlar arasında kalmış bir cadı gördüm. ya da mistik kapıları açan anahatarları yok ettik filan, çok güzel çok. biraz da karakterler güzel olsa, tam olacak. tabi burada güzelden kastım, fiziksel bir güzellik değil a dostlar. derinliğini alamıyoruz karakterlerin. biraz daha geçmiş öğrensek, biraz daha personal seviyeye insek o kadar bağlanacağız ki, hayret ediyorum senaristler nasıl böyle birşeyi atlar diye. polis kızımızın gençken ufak çapta bir suçlu olduğunu öğrendik, foster care sisteminden çıkmış, ormandaki meşhur karşılaşma filan da tamam ama, ne bileyim, bu sürekli güvensizlik hali çok sıkmaya başladı. yahu bir bağlantı kurun, birşeylerinizi paylaşın ve bu şeyler klişe olmasın allaaasen. bekliyorum bak çocuklar. bunu yapabilirsiniz. ynai herşey de ichabod'un varolan tarihlerde hep orada olduğu için, hep kulak misafiri olduğu için, hep karısı kulağına fısıldadığı için çözülmesin. biraz da kendiniz düşünün bazı şeyleri. biliyorum, o zaman diyeceğim ki yeni buffy'm bu dizi. hayırlara yazsın. ve hatta hayırları yazsın senaristler. keep up good work.