25 Mart 2014

[Cross-cut: Tr v. Ch.]

Bu hafta ulkemde neler olacak diye endise icinde bekliyorum. Onumuzdeki yillarda bizi neler bekliyor diye elim yuregimde, haberleri izleyecek gucu bile bulamiyorum pazar gunu. Arkadasima screen shot yolluyorum, uzun suredir aldigim vpn logosuz ilk fotograf diyor. Internet kesilecekmis, elektrik komple gitmis yazilari donuyor sosyal mecralarda.

Tum bunlar olurken, bugun ev sahibim eve geldi. Elinde kocaman bir musamba ve bant vardi. Iceri girmek icin izin istedi. Rahatsizlik vermedim umarim dedi. Megersem bu gece cok soguk olacakmis, dallarindaki cicekleriyle terasta duran agac donmasin diye onu sarip sarmalamaya gelmis.

Bizler mi yanlis ulkede dogduk?

Ulkemiz mi yanlis yerde?

Ya da hep mi bizi buluyor yanlis ulkeye yonetici olan yanlis insanlar?

Oyle huzunluyum ki. Oyle korkuyorum ki. Oyle endiseliyim ki.

Keske bant ve musamba ile korumaya alabilsem gelecegimizi...