14 Aralık 2014

[Homeland: S4E7.]

homeland'de bir başka bölümde daha beraberiz. doğrusu merak ediyoruz amerikan büyükelçinin kocasının ajan olduğunu anlamaları ne kadar sürecek diye. hey yareppim. diren carrie.

zaten brody ile karşılaştığın anda izlerken bizi çok üzdün ah canım benim ya. kıyamam ben sana kıyamam. sevgiili yer gök aşk'taki sultan'ın söylediği gibi allahım aklımızı alma diyor ve yepyeni bölümün özetine geçiyorum. ve evet, uzun süredir yapamadığım canlı yayın yorumlarımla ekran başındayım.

haydi bakalım carrie gözlerini bir odada açtı. ay bu güzelim kadın bitmiş görünüyor naaptınız lan? tabii daha ne yapacaklar çat çat zehirlediler haplarıyla daha ne yapsınlaaar!

bu arada carrie'nin gözlerini açtığı ev baya güzel bir ev, hayran olduğumdur.

ayı herifler seni zehirledi sen de gözünü burda açtın carrie daha ne olsun, tabii sana bunları anlatmıyorlar ama mevzu ordan geliyor.

ay allahım kadını bağladınız mı? inanamıyorum şu an. ay carrie matheson, ay claire danes, harika bir insansın ya. şimi açıp bir de romeo ve juliet izleyeceğim, o derece bir hüzünlenme yaşıyorum. artık kadına ne ilaç verdilerse vücut hala etkisinde, yeminle kanım dondu.

ay kadına gel, olay entrika karıştırıyor ortaklarına söylemiyor. bu nasıl bir boktur ya, nasıl bir kumpaslardır deli olmamak elde değil. yeminle bu işler hiç bana göre değil.

efendim bu noktada canlı yayın yorumlarıma ara vermek zorunda kaldım. devamını aklımda kalanlardan yazacağım.

ah carrie ah, beni bu bölümün sonuyla bitirdin. kıyamam ben sana ya. kıyamam. brody'nin karşımıza çıkmasıyla birlikte benim bile nutkum tutuldu, elim ayağım boşaldı, carrie ne yapsın! kıyamam sana ben carrie. kıyamam. bu kadar zayıf bir an, bu kadar güzel şekilde anlatılamazdı helal olsun. canımsın carrie. ay valla yorumlarımın bittiği ve kendini tekrarladığı bir noktadayım, o kadar beğendim bu bölümün sonunu.

şimdi sıra gelsin diğer bölümlerin ard arda yorumlarıııı.