14 Aralık 2014

[Kurusıkı.]

12 aralık cuma günü bkm'de kurusıkı oyununu izledim. uzun lafın kısası bu oyunu izleyin a dostlar. aralık ayı boyunca her cuma bkm'de oynuyor olacak.

oyun hakkında hiç bir spoiler vermeksizin şunları yazabilirim:

hem güldüren hem de şaşırtan/üzen/dehşete düşüren bir oyun bu. ama dozajı o kadar güzel ayarlanmış ki, gülerken korkuyorsunuz, üzülürken sizi bir gülme alıyor. bayıldım doğrusu. zaten arada gülümsemesek depresyonlara girerdim ben heralde.

kadroyu izlemek ayrı bir keyif, herkes rolüne acayip oturmuş doğrusu. ama gökçe bahadır bambaşka. kendisine kayıp şehir'de hayran olduktan sonra tiyatro sahnesinde görmeyi merakla bekliyordum. doğrusu bu bekleyişe değdi.

keyfinin yerinde olduğu sahnelerden dehşetli anlarına, mutsuzluğun zirvesindeki hallerinden, öfkenin en koyu rengine tüm sahnelerde hayranlıkla izledim, izledik. 

doğrusu eğer ara olmasaydı soluk alamayacaktık. 

bravo. 

bravo.

bravo.

birkaç kere daha izlenecek ters köşe bir oyun ve harika oyuncular istiyorsanız, hem gülmeye hem de sinirlerinizi bozmaya adaysanız hedefiniz kurusıkı olsun.

aman dikkat, şeytan doldurabilir.