14 Aralık 2014

[The Walking Dead: S5E7.]

bir başka walking dead bölümü ile daha  selamlarım sizi a dostlar. here we go, canlı yayın yorumlar:

zombilerin sese geldiği bir dünyada takır takır baltayla koltuk kırın. çok mantıklı bence. hey allahım ya.

ay rick, çirkin bebiş ve gudubet carl kilisede yaşasın ve biz artık diğerlerinin macerasını izleyelim bence. of valla bu ekibi görür görmez bayıyorum.

yani o kadar umrumda değil ki şu an şu kilisede yaşananlar, ancak bu kadar olur.

ben de diyorum bunlar neden bahsediyor, ohoooo unuttuk gitti anam o ölen adamı. behey. bir daha söylüyorum, umrumuzda mı sizce.

ay tipitoş kızla glenn bir araya gelse de maggie'nin nevrozlarına tanık olsak mesela. ya da vazgeçtim, hiç görmeyelim, buna da bayarım kesin.

anam maggie senden beklenmeyecek hamleler yapıyorsun, bravo. of, cidden bu askeri chapter kapansa çok sevincem.

ay rick kalk bir traş ol bok gibi görünüyorsun, pisliğinden bir arın lütfen ya.

bu kadar action dolu bir dizide bütün hikayeyi yavaşlatan peder gibi bir karakter olmasının sebebi ne merak içindeyim.

işte bir tane insani hareketi maggie ile gördük. şöyle baymadan yapsanız da baymasanız. aferim maggie.

eğer bu dizide daryl'e birşey olursa, cidden izlemeyi bırakırım. bak buraya yazıyorum.

ayyyy rosita kalp!

rahip kesin bok birşey peşinde de hayrdi hayırlısı bakalım.

bu polis amca bu kızı tufaya düşürecek de dur bakalım hayırlısı.

of. mallık doruklarındayız yine amk.

evet, ver elini yarı sezon finali. beklenen hikaye birleşmeleri önümüzdeki bölümde yaşanacak inşallah. ama internetlerde bir haber okudum. habere göre daryl'i oynayan norman reedus, son bölümdeki bazı sahneleri çekmeden önce saatlerce hönküre hönküre ağlamış. ağlamış ki o sahne -her ne ise artık- çekilirken ağlamasın. işte ben bu haberi okuyunca neler olacağını tahmin ettimimsi. bir sonraki yazıda yazacağım, catch me if you can.