27 Ocak 2015

[Shameless S5E1-3.]

efendiiim, shameless ile yeniden kavuştuk şükür kavuşturana!

bir önceki sezonda fiona'cığımız ne çileler çekmiş, bize de ne fenalıklar geçirtmişti yareppim. şükür kavuşturana bu sezonla. sankim geçen sezonun o ağır havasından biraz olsun sıyrıldık gibi gibi.

efenim frank bıraktığımız yerde, zaten o hep bıraktığımız yerde.

liam accayip büyümüş, şaşkınlıklar içindeyim. resmen bizimkiler'in alisi olmaya koşuyor kendisi gibi hissediyorum.

lip'ciğim bir işe bulaştı ki sormayın gitsin. ulen lip sen kiiiim, taş taşımak kim diyeceğim ama artık şu sezona kadar o kadar çok bok iş geldi ki bu ailenin başına, onu da becerirsen şaşırmayacağım.

ian'ın sezonun sonuna doğru dev sıçışlarla yine bizi parçalayacağını hissediyorum ama haydi hayırlısı. şimdilik mickey'nin toparlamasıyla filan idare ediyoruz.

bu arada yine tüm alkışlar joan'cuğuma gidiyor. yareppim bu kadının yeteneği karşısında şaşkınlıklar denizinde boğuluyorum yeminle. şu kadına bir ödül verin allahın cezaları of.

kev ve v hakkında uzun uzun yazamayacağım. ama sanılmasın ki onların haline gülmüyorum. ay lav bu çift. doğrusu bu iki çocukla maceraları ayrı bir dizi konusu olabilir. kev ve mickey'nin karısının kankaya bağlaması efsane oldu yea. haydi hayırlı olsun pumping station'ınız.

fiona'nın yaşadığı çılgın fırtınalar çilelerden sonra debbie'yi izlerken elim yüreğimde bekliyorum desem yalan olmaz. üçüncü bölümün sonunda fiona ile geçen sahne o kadar duru yazılmıştı ki, bayıldım. bravo yazarlar. bravo.

şimdi gelelim fiona'yaaaaa. doğrusu fiona'yı izlerken korku içerisindeyim bu sezon sayın seyirciler. elim yüreğimde yürüdüğü ince çizgide istikrarını korumasını ümit ediyorum bir yandan. bir önceki sezondan sonra kendi hayatını düzene koymaya çalıştığını görmek çok güzel. artık bu kız üzülmesin yauv diyenler kulübüyüz en nihayetinde. ama bir yandan da yine bir downward spiral ile havalı havalı baş belası adamlara kapılsın istiyorum yahu.  bu istek sadistlikten kaynaklanmıyor. aslında amacım emmy rossum'un oyunculuğunu daha çok göstermesi, iyice yardırması ve bir gün şu lanet ödüllerden birinin üzerine konması. o dibe vurdukça, o kendini sorguladıkça, karanlıklara gömüldükçe dizinin büründüğü kasvet beni mutlu ediyor. hatta galiba işin özü ben bu dizinin komedi değil dram adaylıklarını görmek istiyorumsu. bu çılgın isteklerimi bir kenara bırakırsak fiona'nın kendisine diren fiona diren deyişini ve 'doğru' yolu bulmaya çalışmasını, 'kötü'dediği içgüdülerini frenlemeye çalışmasını izlemek çok enteresan. mutlu olacağını diliyorum bu sezon. pliyz. müzisyen adamı da çok beğendim zaten, inşallah aranız daha da güzelleşir bebişlerim.[ara not:anam dollhouse'taki kız fiona'ya yazan kız rollerinde diziye konuk oldu! bunu yazmayı nasıl unutmuşum hayret! o kız bence gerçekten robot çünkü bir insan hiç değişmez mi, valla hiç değişmemiş şoklar içindeyim. bakalım bu karakterle ilgili neler olacağdı.]

son olarak, fragmanda gördüğüm sana aşık oluyorum gaaaaliba kafalarından sonra fiona müzisyen ilişkisi nerelere gider bilemiyorum ama shameless'ın en sevdiğim özelliği de bu zaten.

meraklanıyoruz.

hatta çatlıyoruz!

haydi hayırlı olsun yeni sezonumuz.