10 Ekim 2012

[Dexter: Season 7 Ep:1-2.]

Dexter yedinci sezon, tam olarak  beklediğim dizi!! hiç lafı uzatmadan konuya giriyorum:

soluk soluğa bıraktığım dizimde yepyeni bir chapter başlıyor ey dostlar sevinçten öleceğim!
hep görüyordum yeni bölümün geldiğini de hem yoğunluktan hem de dışarı çıkıp gezmelere doyamamaktan izleyemiyordum. ama en sonunda geçen pazar yani ikinci bölümden saatler önce oturdum ilk bölümü izledim. doğrusu diznini ilk bölümünü çok merak ettiğim için çoktaaaan forumlara girip tüm bölüm özetini okuduydum. ama izlemesi bambaşkaymış ey dostlar demek istiyorum tekrardan. tam da kaldığımız yerde bulmak bir kere beni çok sevindirdi. o dexter'ın bölük pörçük söylediği yalanların eğreti duruşu 6 sezondur kendisini soluksuz izleyen bendenizi bile rahatsız etti. tabi bir yandan deb'in tüm olayları çakmasına sebep olacak soruları sorması da göz doldurdu. merak etme debciğim sen iyi bir detektifsin, sdece dexter hiç bir ipucunu geride bırakmadığı için tüm bu olaylardan yırttı. üstelik sen bir bilsen ki trinity killer'ı, brian'ı filan dexter öldürdü, doğrusu accayip huzuara ererdin bence. aranağme olarak da şunu söylemeliyim ki o adını unuttuğum ezikler eziği geek rollerinde mal çocuğuna ağzını burnunu dağıtasım geliyor. sen kimsin lan göt! dexter'ın kartlarını iptal ettirmeler de bilmemneler de, yok kolu göndermeler de filan. git bi çay demle diyorum! zaten uyduruklar ötesi bir oyun yapmışsın, git onla uğraş filan ne bileyim. senin hesabını göreceğiz bekle bebeğim. geliyorum dizinin son anına. tabi burada mike'ın vurulmasını filan geçiyorum. tamam, kabul, doomsday killer muhabbetinde biblical yorumlarınla bizi pek bir aydınlattıydın ama yeani, zaten bizim için pek önem teşkil etmediğinden ötürü allah rahmet eylesin, çok da fifi diyorum çok afedersin. neyes geliyorum the son sahneye. allahım yarebbim bu anın geleceğini asla öngöremezdim! izledikten sonra bile öngöremiyorum yemin ederim! ortada çılmış bıçak seti, kan örnekli lam lameller, eldivenler, darmadağın bir ev! ay deb'in yüzündeki ifade neydi o öyle yarebbim. bu kızı cidden takdir ettim, cidden iyi oyuncuymuş azizim helal olsun. hele de o dexter'ın yüzündeki soğuk ifade muhteşemdi. ya dile kolay 6 sezondur ilk kez adam taklit etmek zorunda kalmaksızın gerçek yüzüyle bakabildi hele şükür! oooooh be diyorum. geliyorum sıcağı sıcağına ikinci bölüme.

yine tam da kaldığımız yerden devam eden bu bölüm zannımca iki bölümün arasında en güzel bölümdü. evet bölümleri izlemeye devam ettikçe yardırıp yazmaya devam edeceğim anlmına geliyor bu cümle efendim. bu ikinci bölüm şöyle güzeldi öncelikle: la guerta ile bir plotline kurmaya başladılar bi kere. allahım yarebbim dexter'ın burnu boktan kurtulmuyor yeminlen. ikinci güzel yanı, dexter'ın öldürme içgüdüsünün yanı sıra atarlar yapan sert erkek yanını da gördük çok mesudum. o ezik geek çocuğu parçaliycam o olucak. ben bile boğazını sıkıp öldürmek istedim ki kim bilir dexter bu sosyopat haliyle neler düşünmüştür beheeey. son olarak bir de şuna değinmek lazım: ya deb ne muhteşem bir insansın sen canım ya? demesin mi senin ömrün oyunca parmaklıklar ardında kalmana veya daha kötüsüne içim elvermez diye. bebişim yaaa. kız hala dexter'ı bir yerlere kapatıp onu durdurabileceğine inanıyor ama hiiiç sanmam a dostlar. üstelik dexter onu telaş içinde aradığında çoktaaan o ezik çocuğu öldürdüğünü düşünmüştüm ben, bu derece kabul etmişim içindeki dark passenger'ı, düşünün yani. bir de adam bu işleri biliyor yani debcim, bak bonfilene bastı ilaçları sen sızdın kaldın. a tabi burad kötü polis olduğunu -as in ezik, fikirsiz polis- söylemeden edemiyciim. kafalar bir milyon uyandın, hala da ne kadar yorgunum diyorsun. cıks cıks cıks. bölümün başına gelirsek, deb'in tepkisi son derece insaniydi. yani what the fuck dexter hakkaten. sen bunca yıl laylalaylalay trilaylay rolünle kızı fethet abi duruşunla filan, şimdi ortaya 2075893748965 tane kan slaytı çıksın hepsini paralayıp parçalamış ol. bu da bir bünye yani. yine kız iyi koştu evvden çıktı filan. ben şahsen şakkadanak orda düşüp bayılmasını beklemiştim. what the fuck dexter diye sırıtmaya devam edicem. deb'in yaşadığı şok çok iyi ve aynı anda çok komikti yahu! geliyorum diğer konuya. allahım quinn sen nesin ya?! pervert'sün. açlığını bastıramadık senin bir türlü pes yani pes. yine davanın tanıklarından olabilecek fikirsiz rus striptizcinin içine düştün, sürekli de bakışlar attın bilmemneler. kız çaktı sana arabasının faturasını iyi oldu. mal herif. aklını başka biyerlerinden alıp polislik yapsan biraz fena olmiycek hani. neyse efenim geliyorum şimdi sezonun rus mafya geyiğine. valla ben bu işi hiç beğenmedim. böyle beyaz takım elbiseli, elalemi gözüne tornavida saplayıp öldüren maço yakışıklımsı sarışın rus mafya lideri konularını çoktaaaan kapatmış olmalı dizilerim. yani c'mon! şimdi hiç heyecan yapmıyorum, dilerim daha heyecanlı bölümler gelir ey dostlar. misal fragmanda gördüm, kızımızın bilekliğinde zamazingo takip aleti varmış filan, galiba dexter'ın ceset torbalarından birine ulaşıciiz. ama yine de, c'mon, imagine çocuklar. bütün yıl kıçınızın üstünde oturup sadece 10 bölüm çekiyorsunuz, bari güzel ve yaratıcı olsun öyle değil mi? hele de geçen sezonun epic biblical cinayetlerinden sonra, bunlar anaokulu çocuğu gibi kaldı yani. değinmek istediğim son konu: sevgili inmate, deb'e ufak bir ders verdiğin için seni sarılıp öpücem görürsem. hatta vazgeçtim, gelip bilhassa seni görücem. deb, bütün sezon dexter'ın başının etini vıy vıy da vıy vıy diye yemeye kalkarsa kendimi asıcam yani. lütfen. kendinize gelin. biz sizin aile dramınız için burada değiliz sonuçta. hepimizin blood lust'ı var. tamam, kan görmeye filan dayanamıyoruz vesair vesair ama lütfen on-screen tatmin duygularımızdan bizi mahrum bırakmayın. aferim inmate bey, atıverdin kendini tırın önüne, hepimize müthiş bir ders verdin. öyle kapalı yaşanmaz dedin. güneş için. dondurma için çıkacağım dedin. helal valla. senin robin'ini merak etmiyorum. kendini kabullenmediğni de gördüm ve bu mesajlarını da görüyorum. ama özgürlük üzerine verdiğin o ders, muhteşemdi. örnek aldığımdan değil ama, yine de, bambaşka bir bakış açısıydı.

şimdi efendim fragmanın bir kısmını yukarıda çıtlattım zaten. heyecanla bekliyoruz dexter'ın devamını. dexter'cım, öperim seni burdan, haftaya görüşüciiz zati.