23 Ekim 2012

[Dexter S7 E3-4.]

efendiiiim, bir dexter bölümünün sonrasında da beraberiz. öncelikle şunu söylemeliyim ki ilginç bir pattern izlemeye başladım, iki bölüm iki bölüm yazıyorum. aslında bazı şeyleri unutsam da sonradan hatırladağım -aklımda kalan- havadisleri vermekten daha çok haz alıyorum desem yalan olmaz. neyse efendim bodoslama dalıyorum üçüncü bölümden. valla bu bölümle ilgili hiiç öyle çılgın şeyler hatırlamıyorum. bayık rus mafyası geyiklerinden devam etmemiz, striptizci caja'nın mal quinn'e yavşamaları, mal quinn'in kıza mal gibi aşık filan olması çok maldı çok afedersin. allah aşkına biri bu ezik quinn'i durdursun. aaa ama şunu da eklemek lazım, deb'e iyi oldu. yani sen vıy vıy da vıy vıy dexter'ın başının etini yedin, bak nooldu, işte speltzer bir başka kızı öldürdü işte! reca ederim kill spree'lerimize karışma, iki keyfimiz var, onu da bozma. hani o dediğin beni benden aldı mesela deb! yok efendim neden blood slide alıyormuş. orda durup bunları alman senin için kötü, sonuçta hepsi kanıt diyeceğine, you're taking trophies diyorsun! be supportive lan! dexter'la aramızdaki ilişkinin 7. yılında ben bile o kutuyu seviyorum, dokunma lan slide'larımıza! neyse efenim geliyorum en haz aldığım dakikalara. Louis'in diziden çıkışından bahsediyorum. kendisine o kadar gıcığım ki bu noktadan sonra lu demeye başliycam diye yazmak üzereydim ki aklıma lumen geldi. louis'ye lu demek lumen'a hakaret olur. kız esaslı kızdı baya. neyse kendisine ezik/mal demekle yetineyim. çok sevgili mal sürekli dexter'la uğraştı, yok eli aldı, biriktirdi bilmemneler yaptı, dexter'ın baby sitter kızıyla işi pişirdi, ay ben geek'leri oldum olası severim ama he was such a perv çocuklar! ama nooldu mal, nooldu? dexter sana şeyin şeyini gösterdi işte! önce işinden etti, genius bi şekilde o elden kurtuldu, sonra da sevgilinden etti, ki çok yi oldu, ben o kızı pek bi severim, dexter'a pek yardımcı oluyor kendisi, üstelik de harrison'cığım kıza bayılıyor, dahası angel'ın akrabası yani, kızı sevmek için on yüz bin milyon sebebim var gördüğün gibi! senin o mıymışık kokuşmuş -ki gerçekten ezik, hadi hooker çağırıyorsun, daha çirkin birşey seç desem ne seçerdin çok merak ediyorum doğrusu. mal mısın? oh iyi oldu, sizin ezikler ötesi videonuzu gördü, şampiyon bi şekilde senden kurtuldu. geliyorum seni izmir marşıyla nasıl yolladığıma. sen dexter'a el kaldırmaya kalkarsan o el döner bi yerine kaçar işte! resmen teknede bok yoluna öldürüldün, ellerine sağlık rus mafyası bey amca. haaa dipnot koymam şart: victor'la ilişkin olduğunu anlamamak için kör olmak lazım, dördüncü bölümde bir revelationmış gibi gösterdiniz, kınıyorum.

neyse efendim dördüncü bölüme gelirsek. valla bu bölümde o speltzer götünün çok afedersin sonunu gördüm ya, artık gam yemem doğrusu. cayır cayır yandı pezevenk! acacyip mutluyum! üstelik bu yüzsüz katil dexter'ın peşine düşmelere kalktı ya o labirentte, orda heyecandan öldüm yemin ederim. dexter'cığım maşşallah çok zeki olduğu içün kendini çatı katına doğru atıp çok şükür kendini kurtardı accayip mutluyum ulen! zheheheh diye gülmek istiyorum! ve tabii ki bir aranağme geçmek lazım: dexter slide'larından kurtuldu! allah seni kahretsin deb! bir rahat bırakmadın adam, iki keyfi vardı, ona da sıçtın. ama neyse efendim, o kazığı speltzer'ın kalbine soktuğunda yine mutlu olup buffy günlerimizi yad ettik. faith'çiğimin kulakları çınlasın. neyse efenim, bir de sonunu bağliyim bölümün, çünkü russian mafya geyiklerine hiç sarmiycam. sadece yazık oldu barmene diyorum. adamlardaki kudrete bak arkadaşım, ailen için kendini çekip vurucan dedi ve adam cidden çekip vurdu. aile bağları apayrı bi denklem, ama bir de rus aile bağları yok mu, beni benden aldığıdır! the killing'den dexter'a kurtulamadık bu muhabbetlerden. neyse. geliyorum sonuna. bölümün sonu uzun süredir izlediğim en dark sahneydi dexter'da. en son rita'nın ölümünden sonra bir benzincinin tuvaletinde adamın birinen saldırdığında ürpermiştim. bu sefer deb'in I felt happy demesi ve dexter'ın you're human demesi çok iyiydi. müziğe de bayıldım, arabanın içinde sıkışmışlık duygusuna da. artık geriye haftaya russian amcanın sevgilisi victor için ne şekilde intikamları dexter üzerinde denemesine tanık oluciiz. ama şunu söylemeli: deb, lütfen o rüyalardan kurtul. kan dolu küvet konseptine hala zayıfım. rita'yı sürekli sorgulaman hiç hoşuma gitmiyor. hatta dexter'ı kızdırmakla birlikte onun kalbini kırdığını bile düşünüyorum. o alyans mevzusuna hiç girmiyorum. ama lütfen romanlarda olduğunu duyduğum şekilde rita'yı aslında dexter öldürmüş nananananananananana pozisyonu almayın. gerçekten gelip sizi parçalara ayırır, kıyma yapar, kasap köfte olarak yerim çocuklar. behave yourselves.