15 Şubat 2014

[Once Upon a Time: Post S3E11.]

Once upon a time, canimsin cicimsin diyerek soze basliyorum a dostlar. Ilk sezonun sonuna yaklasirken yahu bu diziyi nasil devam ettirecekler diye kendime soruyordum arasira. Ikinci sezon geldi, bir baktik ki dunyamiza sihir gelmis, hayal dunyasinda geziyormusuz. Ne oldu ne olacak derken ucuncu sezonda da gozumuzu neverland'de actik, mutlu mesut ucustuk semalarda. Soruyorum size daha ne kadar guzel bir sekilde beklentilerin de ustunu verebilir bu dizi? Muhtesemsiniz ouat ekibi! Yazarindan oyuncuauna hepinizi ayri ayri cok seviyorum.

Oncelikle tabii ki regina. Regina sen ilk bolumdeki oglu icin herseyi yapacak olan kotu kraliceden nasil oldu da oglu icin oglunu gercek annesine verip kotu lanetlere bas kaldiran bir kralice oldun yahu? Muhtesemsin regina muhtesem! Iste kralice dedigin boyle olur! An gelip kotu olacaksin, an gelip iyiligin dibine vuracaksin. Bak o snow'un miymisikligiyla siz hayatta henry'i bulamazdiniz ben size diyim yani. O shadow'u yelkenlere filan atmalar olaganustuydu. Iki ara bir derede de denizkizi masalina baglamaniz cok sampiyon oldu, tebrik ediyorum.

Henry cephesine gelirsek, efenim bu peter'in henry'nin icine girmesi mevzusu cabucak cozuldugu icin cok mutluyum. Sezonun geri kalaninda bu olayla ugrassaydiniz gercekten catlardim, elleriniz dert gormesin.

Rumpel'la soze devam edecegim tabii ki bu noktada. Yahu rumpel, sen olmasan charming ve snow'un hali ne olacagdi? Her buyuyu bozabilen bey amca rolundeki karakterin hayranlik uyandirici! Ustelim senaristlerin uber genius fikriyle aslinda peter pan'in oglu cikman da beni soklardan soklara soktu. Kendimi bir o duvara bir bu duvara vurdum yeminle. Vay anasini sayin seyirciler, vay anasini yazarlar, vay anasini fan fiction dunyasi ulaaan dedirttiniz ya, helal olsun!

Snow ve charming'e hic deginmeyecegim cunku kendileri bahsetmeye deger bir basari saglayamadilar. Ama herkesin bir sirrini paylastigi bolumde paylasilan sirlar cok guzeldi. Her karakter hakkinda bize yeni gercekler sunan o dev sirlari yazanlara tekrar selam ederim.

Simdi gelelim kaldigimiz yereeee. Aslinda cok ironik bir yerde kalakaldik a dostlar. Ilk sezon boyunca ve hatta devaminda emma su buyulu dunyaya inansin diye popomuzu yirtmistik cok afedersin yine donduk mu en basa. Ulen emma bu sefer hicbir seyi bilmiyor, hook da ona dert anlatip onu masal dunyasina goturmeye gelmis. Aman aman, kolay gelsin sana hook, valla zor zanaat seninkisi.

Sezonun devam etmesine birkac hafta kala temennim karakteri bastan asagi degisen regina'cigimin olmeden filan diziye devam etmesi. Wicked is back hashtag'leri donuyor piyasalarda, haydi hayirlisi. Bu noktada ne kadar heyecanli oldugumu hala hissedememis dostlara son sozum de sudur: once upon a time: izleyin izlettirin efenim.