15 Şubat 2014

[The Sleepy Hollow: Post Season 1 Finale.]

The sleepy hollow sen neymissin be abi aaa? Once en bastan soyluyorum. Bu yazinin devaminda cok buyuk spoiler var, sezon finalini izlemediyseniz katiyen okumayin, valla tum sezon izleyerek yaptiginiz yatirim cope gider, benden soylemesi!

Bu diziyi tabii ki dogaustu unsurlar tasidigi icin izlemeye basladim. Yalan olmasin, basrol gencimizin de cok hos bir insan olmasi onemli bir sebep olmadi degil. Dizi baslangicinda cok guzel bir olay orgusu kurdu. Ancak daha sonrasinda tum olaylari tek bolumde kapatip, sezonluk bir oyku yaratmamaya basladi. Neyseki bu durum cok uzun surmesi ve yeniden moloch'a bagladilar esas donguyu. Bazen sikilarak bazen keyifle izledigim bu dizi sezon finalinde oyle bir ters kose yapti ki a dostlar, yeniden hic birsey hakkinda onyargili bir tutum icine girmememiz gerektigini animsadim. Sezon finalinde birkac bolumdur muthis ruhaniligiyle bize yol gosteren bey amca esas kotu cikmasin mi? Esas kotu ayni zamanda bu bizim ciftin oglu olmasin mi? Aman allah boyle heyecan entrikayi hic beklemezdim valla diziye harcadigim tum dakikalari helal ettim. Ustelik dizinin iki saatlik sezon finalini oyle bir hazirlamislar ki, ilk saat olaylar normal bir heyecan akisinda devam ediyor. Ama sonrasinda ortalik bir karisiyor ki, oooo artik izleyen kendinden gecebilir mesaji sleepy hollow'la bu yolculuga cikan her evde hissedilmistur, bravo bravo!

Artik ikinci sezonda basrol polis kizimizin nasil olup da araflardan kurtulacagini heyecanla bekleyecegim. Ama ne vardi yani iki dakika ichabod'la katrina'nin kavusmasinin mutlulugunu yasayaydik. Hemen katrina kacirildi, ichabod da oooyle ortalarda kaldi. Bas polis amca da kendini ele vermelere kalkti ki, artik kim ichabod'a inanir bilinmez. Haydi hayirlisi! Gelecek sezonda gorusmek dilegiyle der, sizleri selamlarim a dostlar.