07 Mayıs 2015

[Once Upon a Time S4 Pre-E21.]

arada derede sıkışıp unutulup kalan ve karşıma göz kırparak çıkan once upon a time yorumlarımı da ekleyerek devam ediyorum:

"hızımı alamadığım şu dakikalarda bir de once upon a time'dan bahsedeyim size a dostlar. bu diziden bahsederken daha önce yarıda kalan live yorumlarımı ekleyip öyle devam edeceğim. zaten yazdığım yorumları inceliyorum da, o zamanki bölüm hangi bölümse artık, değişen bir şey olmamış.

kahır bela okuyarak yine bir bölümü daha açıyorum. allah cezanızı versin charming'ler. ulan sıçtınız batırdınız bu nedir ya? siz mıymış mıymış iyilik perilerini oynarken meğersem ne bok işler yapmışsınız lan! allah cezanızı versin! bu arada maleficent'ın yine sebepli kötü yanını göstermelerini çok sevdim. bravo doğrusu, bozmamışsınız.

bu arada ayrı bir not düşmem şart, emma dark willow'a dönüşmeye kalkarsa orta yerimden çatlarım. sen kiiim, the dark wicca of all times kim allaaasen emma? senaryo oraya doğru gidiyor, deli olacağım hissediyorum.

maleficeny baya cool yalnız. bence regina'yla kanka olsunlar.

oha! kadın çocuğunu kaybettikten sonraki hal değil mi bu! allah cezanızı versin lan charming'ler.

maleficent'ın sarışın olması ayrı bir film konusu olmalı bence.

regina'nın idolünün maleficent olması tontişliği."