14 Mart 2012

[Ringer.]

var olan bütün hırsımla pazartesi dizilerimin bende yarattığı üzüntü ve öfkeyi anlatmışken, dizi konusundan devam etmeye karar kıldım. yeni başladığım ama sevdiğim dizim Ringer'dan bahsedeceğim efendim.
o dizi hangi dizi derseniz eğer şöyle tanımlayayim: buffy'nin yeni dizisi. buffy dediğim de sarah michelle gellar yanlış anlaşılmasın. yani öyle doğa üstü bir formatta değil. şimdi tüm konuyu özetleyemiyciim ama kısaca şu: buffy'nin bir de ikizi var. buffy 1 ifade vermekten kaçan eski alkolik ve uyuşturucu bağımlısı. buffy 2 zengin kocayı bulmuş ama kocasını arkadaşının kocasıyla aldatan kadın. efendim bunlar buluşuyorlar, buffy 1 bir uyanıyor teknede, buffy 2 yok! aman allah kardeşim intihar etti depresyonundan sonra buffy 2'nin alyansını takıp gidiyor eve, kardeşinin kocasına üvey kızına hayatına. aman bir maceralı bir maceralı ki bu dizi anlatamam. buffy 2 ölmedi mesela, paris'e gidiyor. orda bir çocuğu ayartıyor. çocuk da kocasıın şirketinde üst düzey bıdı bıdı. sevgilisinden hamileydi, bu çocuğa da yutturuyor aman bu ikizler senden diye. hadi buyrun burdan yakın. ama buffy 1'in hiiiiç haberi yok buffy 2'nin yaşadığından. bi de 2'nin peşinde adamlar vardı ilk bölüm, 1 onu çözmeye çalışıyor. denedikçe yeni şeyler öğreniyor da ne fayda henüz çakamadı durumu. bir de şöyle birşey var ki kocasına aşık oldu buffy 1. tam bir buffy çilesi vesvesesi yani. iki buffy arasında aşık bir kadın, öfkeli bir kadın filan görüyorum. bence smg çok iyi kotarıyor bu işi. üstelik bölüm sonlarındaki twistler çok iyi gidiyor. her seferinde aman daha sonra mı izlesem dediğim bu dizinin her bölümünün sonunda ohaaaaa demek suretiyle bilgisayarı kapatıyorum. eğer hayal gücünüze güveniyorsanız, bölüm isimlerini bir düşünün tartın derim. baya çılgın, nokta vuruşu sahnelerden seçiyorlar onları. bir de şunu söylemeden edemeyeceğim ki ah o üvey kız juliet yok mu, pes pes pes! yani beni şaşırttın kızım, beklemezdim senden. hele o çirkef anan beni  şoklara soktu. gerçi sen hala babandan parayı beraberce kopardığın hocanla annenin yatıp kalktığını bilmiyorsun ya dur bakalım neler olucek. dahası acaba buffy 1'le 2 karşılaşacak mı sorarım size? eğer bir sezon daha uzatılırsa daha ne kadar entrika yaratılabilir çok merak ediyorum. aa bir de bütün bu süreç içerisinde 1'in sponsor'u malcolm var. bu adam hem aşıkımsı modlarda hem de hakkaten koruyor. hani her karakterin bir sırdaşı olur, her şeyi ona anlatır ya, anlatamayacak olsa delirirdi yahu dediğimiz sırdaş modeli bu malcolm. geçen bölümde buffy 2 malcolm'u arayıp siktir git karışma bana temalı bir konuşma yaptı. malcolm da ciddiye aldı, tabi kimse 2'nin ölmediğini bilmediği için, gitti aleyhine ifade verilcek adam hakkında ifade vermeye. suç duyurusunda bulundu yani anlayacağınız. buffy 1'de ulaşamıyor adama. artık bu da ölürse heralde taş olsa çatlar buffy. heyecanla bekliyoruz azizim.umarım uzun soluklu bir dizi olur. çünkü yıllar yılı izlediğim bu karakteri farklı halde görmek çok güzel. hatta biraz o rolünden çıkarmak istiyorum aklımdaki. 1le 2nin başına ne gelecek olsa aman onlara birşey olmaz sendromu var bende. hani başrol olduklarından değil -genelde bu tribi atarım hep- birşey olmaz çünkü onlar buffy! kötülüklerle savaştı, dövüştü, taklalar attı, 2 kere öldü ve bir orduyu kontrol etti. ötesi yok yani. ay bir de geçen tatilde röportajlarını izledim smg'nin. bir garipti. büyümüş resmen yahu. kendimle oynamak süper geç kalan yok diyor gülüyor filan. çocuğu filan olmuş. onu anlatıyor. geçenlerde wikipedia'dan  öğrendim aslında resmen soyadı prinze'miş. bi takdir ettim sevgi besledim adeta. çok garip bir duygu, o yaşlanmış, ben de beraber yaşlanmışım gibi. neyse efendim. ringer güzel. ringer aslında birebir aynısı demekmiş. dead ringer'mış sözün aslı. ikiz yani. hani ikiz kardeşler var ya, espri ordan. diğer oyunculara gelirsek malcolm'u good wife'taki lemond  bishop oynuyor. ki ben bunu yirmi bölüm filan sonra anlamıştım ki yaşadığım şoklar silsilesi diyorum. ayrıca da en önemlisi kocasını ioan gruffud oynuyor. o kim derseniz tabii ki de titanic'te oynayan çocuk! kendisi geri dönen tek botu organize eden officer. hani from this boat to that boat diyen. bebişim ioan. ben onu orada keşfetmiştim sonradan fantastik dörtlü oldu. valla yıldız avcısı olcak kişiyim, kate beckinsale'i de bir pearl harbor'da keşfettim, kadın coştu selene oldu birşeyler oldu. neyse efendim keşiflerimi anlatmayacağım. ay bir de şunu söyleyeyim: melisa sözen'i fikert hakan'la filan oynadığı kıytırık yeni hayat dizisinde keşfetmiştim. şimdi maşallah haremde takılıyor. burdan sevgilerimi yollarım ezik kadına. neyse. overall, ringer güzel. sezon finali accayip belirsiz. hatta her bölümde bizi ne beklediğine dair hiç bir fikrim yok. ve bu çok güzel bir duygu. check it out.