06 Ağustos 2012

[İspanya twitleri düşsün ortamlara efendim.]


Efendim olabildiğince yazıp not aldıklarım bunlar oluyor, en yenileri ilk başlarda kronolojik sırada. Şimdi okurken bile gül gül öldüm, tadından yenmez, gülün eğlenin dostlar.
 
Diana yollara dokuldu!

E'nin ustune saga sola sapka koyuyolar ondan biraktim


En iyisi anne kiz paketi


Ruj ne demek nereye suruluyor


Ingilizce guzel konusuyorsunuz, ben ingilizim ondan


Abi koymaa


Gaudi'ye benzedi


Anasi zor makarna buluyo kiz hala glutensiz makarna tukettiyo


39 tane brosur alir evin muhtelif yerlerine dagitirim


Keske balo kiyafetimi getirseydim bugun titanic'e gidicem


Baska dilde konnusurken neden bize yol soruyor


Ortadogu anadolu turkuleri, muzeyyen senar yapicez


Reina top atar


Iki oldu yeni acildi memleket hey allahim yaaa


Ekmek kuran carpsin ki kar elde etmiyoruz


Sonra yarim saatte bir cise dururuz artik.

Nerdeler

Bi seni bi ziraat bankasini


Poti kare denir


Toledo benim icin ekoseli


Yemin ederim toledo'yu hatirlamiyorum


21. Yuzyil cingenelerini yasiyoruz


Kapi kapi gezdigimiz icin bohcaci kari gibi


Ay mikrobiziiiiiim


Damardan vericiiz bir gun


Sightseeing'imiz 15 dakka yemek 3 saat


Taksilerde pavlovun kopegine dondum lan


Costa de sol'e gelicez, deniz'e de mail aticez malaga'da seni andik diye


And also credit card [eliyle hareket stayla]


Reisogluyla askimiz o zaman basladi


Scim scan yaptik


Oguzman ayagina dusmus


Aq picasso dag basinda oturuyormus


Ben neden flort yasimi buyutemiyorumm?


Pica collo icelim mi


Dond estas'I annlamadi yalniz bu taksici


Sicrar.


Ben galiba yaptim kii


Cisim var [slakkadanank] go ahead!


Tissuymus, tissue deyince neden anlamiyorlar, angut bunlar.


Yasiyor adamlar kardes


Burak'im! [Tak tak]


Ne ya benim tereyagim


Ikinci pipeti alabilir miyiiim?


Piña colada cok iyiymis yalniz


Post office var mi yakin bi yerde, hani sari olan??


Ateslendim, dondurma yalamak istiyorum su an!


Cikar telefonu cikar telefonuuu


Donis mujen ve biz!


Allah bunlara goya moya vermis ekmegini yiyolar, yoksa tembel bunlar anacim


Gaudi yaptigi esere bakmak icin geri geri yururken tramvay carpis olmus!


Ayol kadin karadul gibi geziniyor ortalarda


Bildigimiz cin bu be


Bey devesi!


Donis kim yaa


Sevilla otobusunde titanic sergisi reklami gordum lan! Barcelona, kosarak gelliyorum sana


Cis bank


Anam oguzman getireydik 15 dakkada uyuyakalirdin!


Ozgur willy olmus mu?