10 Ağustos 2012

[Krakow twitleri düşsün ortamlara efendim.]

Efendim aşağıdaki "twitler" internet yokluğunda not aldığım cümleler. bazılarında türkçe karakter var, neden? çünkü kağıtlara yazdım. bazılarında yok. neden? telefonda not aldım. buyrun, kayıtlara geçsin.

Almancayı sevmem, Almanları çok katı bulurum. ama alman doğup lufthansa bizim demek istiyorum. tortellini yiyerek geldim ötesi yok. ay lav lufthansa.

Ay özel şöförüm de çok tatlıymış, tüh!

Dil olmayinca cok zor yalniz insanlara hayat, bunu bir kere daha anladim

Krakow tour golf araciyla sehri boydan boya gectigimdir: turk kizi cenem accayip is gordu, aferin ceneme.

Krakow haritasinin sag alt kosesinden otelime toplu tasimayla donmeyi basardim ya, su hayatta hic birsey beni yildiramaz.

Post office 11de aciliyor kafalara geel!

Bebisi yerlerde yatip kalkan, bacaklarinin arasindan gecen elinde pis bi hirka tasiyan kadini simdi kakicam az kaldi lan!

Wedding reception fikri guzel de benim annem klostrofobik abii

Kampti madendi gezicem diye acliktan olmesem bari.

Rehber yanina semsiye almis, dilerim havaya kaldirip isaret icindir, yoksa kampin ortasinda acikliktayiz cok net sicariz!

Yan masamda bildigin aidan oturuyor ohanneeees!

Yaz bahcesinde yemek yiyorum, ustume yagmur yagiyor. Saka misin laaan?

noterlerin yerini de ogrendim, isim is evet