30 Mart 2013

[Doctor Who: S7E7.]

doctor who'nun yeni bölümü!!!!!!!

yareppim daha mutlu olmam müthiş bir mutlulukla yazıyorum bu yazıyı. açıkçası soluk soluğa izledim. wifi aracılığıyla kontrol altına alınmamız bence harika bir fikirdi, tebrik ediyorum. 

summer falls. by amelia williams. seriously moffat, are you trying to seduce me or what? deli olucam arkadaş deli olucam bu nedir ya?! iki favori companion'a siktiri çektin, şimdi böyle ufak hareketlerle gösterip vermiyorsun! cidden o angel heykelleri sana girsin diyorum başka birşey demiyorum! bir de what the fuck happens in chapter 11!?!?!?! 11. doctor'la ne alıp veremediğin var? who the fuck is st. john? yoksa bu konuda sadece tardis'in üzerindeki yaızya referans yapmakla mı yetineceksin? rycbar123 nedir amk? kız aklında tutmak için birden o cümleyi yazmış olabilir mi? daleklerin aklını başından alan kızla bu kız yine mi aynı değil ağzına sıçayım senin lan?! öldür öldür çatlamadın mı daha? bir kere de başbaşa bir maceraya atılsınlar lan beyinsiz? numarayı veren kim bu arada?! doctor'u en son gökyüzüne park ettiği tardis'te bırakmıştık niye keşişlerin yanına gitti!? yani bu kadar bodoslama girilmez ki bir konuya. sezonun ortasındayız lan göt! ve son olarak river nerde! river'ı istiyoruz! evet, yeterince hızımı aldıktan sonra devam edebilirim.

bence bölüm gayet güzeldi. keyifle izledim. sorularım oldu ama yine de, keyiflendim be ya. canlarım benim. ya da o kadar özlemişim ki artık good judgment'ımı kaybettim. konuya bayıldım en başta dediğim gibi. ama bu tipler kim en sonunda öğrensek iyi olmaz mıydı? great intelligence great intelligence. ne intelligence'mış arkadaş? where the fuck is silence allah aşkına? bir hikayeyi bağlamadan diğerine geçmek nedir hakkaten? herşeyi birbirine mi bağliycan moffat? ne bok düşünceler geziyor aklında? o kadar merak içerisindeyim ki! amy pond ve doctor'un hikayesini süper bağlamıştınız. şimdi bok gibi havada kalan bir hikayemiz olursa kahrımdan ölürüm. cidden ölürüm yani.

şimdi genel yorumlarım: jeneriği beğenmedim. kusura bakmayın. be-ğen-me-dim! yuvarlanıp giden tardis istiyorum, time vortex istiyorum amk! böyle janjanlı alevler istemiyorum. pof. neyse artıkın. alışıcaz.

tardisin içini de beğenmedim. ya ben niye böyle oldum hakkaten? eskiye mi alıştım? modernliğie mi karşıyım? nedir yani olayım? bence olayım şu: 5 aydır bekliyoruz serinin devam etmesini ve en acısı, hiç beklemiyormuşuz gibi alışkın olduğumuz herşeyi değiştiriyorsunuz bu nedir? pondlar'ın gidişi kalbimizi kırdı, sabit olan şeylerle toparlanmak istiyoruz. o çatlağı gördüğümüz, doctor'un ölüm tarihini yazan ekranı olduğu yerde görmek istiyoruz. kıçıkırık bir kitap ismi ve yazar yollamasıyla eskileri anmak istemiyoruz. daha sezon bitmedi el insaf moffat. jeneriği değiştirdiniz, tardis'i değiştirdiniz ve bir türlü oswin'i hayatımıza sokamıyorsunuz. bak yazdıkça kızmaya başlıyorum. yapmayın allah aşkında. 

haydi bakalım. haftaya daha yummy ve daha az sorulara sebep olan bir bölümle karşımıza çıkın, yazılı yoklama yapıcam.