24 Mart 2013

[Once Upon a Time S2E17.]

snow ve depresyonu. 

geçen bölümün sonuna doğru ahanda bu kız biraz olsun bu öldürücü iyiliğinden kurtuldu artık aklını başına aldı dedik, löp diye haberleri regina'a yumurtlamanla hevesimiz kursağımızda kaldı. bu bölüm de depresyonunla bu durumu taçlandırdın, bravo yani, ne diyeyim!

regina, snow'un kalbindeki o siyahlığı bize gösterdiğin için çok teşekkürler. bu da sana yeter kızaaaam temalı konuşmanla valla seni tüm hatalarınla kusurlarınla yeniden sevdik.

the kaza yapan adamın eski hikayeye bağlanmış olmasına inanamıyorum, valla hiç beklemiyordum, tüm bölüm bu kim yeaa demedim bile, o adamı da hiç sorgulamadıydım. sadece nereye bağlayacaklarını merak etmiştim. tebrikler diyorum sevgili senaristler!

başka da birşeyler hatırlayamıyorum. bakalım diğer bölümlerde neler görücez, merakla beklemedeyiz.