14 Ocak 2013

[70th Golden Globes: Post-Kırmızı Halı.]

allahım sana geliyorum bu kırmızı halının hali nedir ya! claire'ciğim seni severim, her hafta da üşenmeden izlerim biliyorsun. ama bu kıyafet nedir kurban olayım? bir takı yok mu o chopard'a benzeyen yüzüğün dışında? o kolunun altını potlatan elbise nedir, o makyaj nedir, saçın başın nedir yavrucuğum?

ya sen alyssa milano. yani seni şu kadarcık sevmem ama ben de seni şık bir kadın sanırdım bu naasıl bir elbise. aceba hamile misin şu an buna bakmak istiyorum! valla senden de geçmiş anacığım.

hatta overall, tüm sevdiğim oyunculardan geçmiş, allah aşkında yardıranzi bir kıyafet giyinen kimse yok mu?
 

jessica chastain. ödül aldın. üstelik marion'un karşısındaydın galiba ama yine de desteğim tam. ama bu kıyafet ne? olmuş mu o göğüs altındaki bolluk. yapmayın ne olur bunlar beni kalpten götürecek. izlemeyince her tören boka sarıyor yemin ederim!

rachel weisz. ya sen beni saatlerce ağlattın utanmıyor musun bu kıyafete? hadi kıyafeti affettik diyelim, hadi takını çantanı beğendik diyelim. ya sen nasıl poz evrilir bunu da mı bilmiyorsun ayağının altında toplanmış tüller. ay içime fenalık geldi

sally field. sana hiç bir sözüm yok. seni o kadar seviyorum o kadar seviyorum ki. yaşını aldığın ortada, kimse saklamıyor bunu. kıyafetinin tamamını göremiyorum ama, dekolten biraz fazla olmakla birlikte -ki normalde çok ölçülü güzel bir dekolte ama senin yaş vücuduna uymamış sanki zannımca- yakanın şekli çok güzel. hele bir de kolunu darlamadıysa kıyafetini ve özellikle rengini sevdim. bastır anacığım.

kaley cuoco. seriously dude? kıyafetin idare eder de, o makyaj konusunda ne demeliyim bilmiyorum. kıyafetin de, yeani, ben sarışın olsam başka tonlar seçerdim. neyse. cidden.

nicole kidman bir kuğu. kuğuymuş yani. eskiden. eski hayatında. kadının güzelliğine diyecek birşey yok. mütevazı kıyafetini kabul edebilirim. check. yine de kolsuz kıyafetleri sevmediğim kayıtlara geçsin.

oha dün gece okuduğum yoruma katılıyorum. jennifer lopez'in kıyafetini daha önce halle berry giydi. kusura bakma jen.

hellen mirren, her yıl seni keyifle izlerim ama bu yıl olmamış. çantan güzel yalnız. böyle siyahlar ve korsenle fazlaca yaşını kabul etmişsin ve yaşını fazla fazla gösteriyorsun.

marion. pek dear marion. çok sevdiğim marion. kırmızı halı üzerinde turuncu kıyafetine ne desem henüz bulamadım. ama sanıyorum sevdim. ojen mavi mi cidden o kısımdan emin değilim. ama bileziğin filan uymuş. saçlar çok düz kalmış ama, başka ne yapılabilir bu kıyafete o da tartışılır.

işte en sevdiğim oyunculardan biri. helen hunt. kadın yaşlanmış kabul. kolsuz da giymiş kabul. ben sarışın olsam başka renk tercih edebilirdim ama. yaşına filan uymuş sankilim. aferim.

kate hudson kadar güzel bir kadının bu kadar koyulara bürünüp kapanması: enteresan. hadi madem boynundaki o atraksiyonlu şeyi giydin, saçın niye açık kate?


julianna margulie. yavrucum ben seni er'dan beri izliyorum. good wife'ı da takip ettim bu sezon başına kadar. havadisleri aldım, iyice bir coşmuş, zincirleri neyin kırıp atmışsın. ama bu kıyafet olmamış kusura bakma. hem sırtın hem bacağın hem tülün hem dantelin. yani lütfen. pull your shit together.

julianne moore. bayıldım sana. mal internet sitesi sadece belden yukarını gösteriyor ama yanındaki beyle yanyana bu halin muhteşem. saçlarının rengine hiç dokunmamana bayılıyorum -jodie foster'ın kızıl olması?!- küpelerin ne aceba, onu merak ettim. bir de ruj renginde anlaşamıyorum kızıl insanlarla. merakla bekliyorum elbisenin aşağısını ve ayakkabı çantanı.

julia louis-dreyfus. sana bayılıyorum! senin kadar komik bir kadın görmedim. elbiseni de beğendim. ama sanki o sana olmamış yahu. olduğundan çok çok çok kalçalı göstermiş. yazık yani.

ay yazarken fark ediyorum ki çok taraflıyım ya. misal jennifer garner'a bayılıyorum. çok severim bu kızı oldum olası. hele de törende çıkıp "kocacığım şu isimleri unutmuş ben teşekkür edeyim bari hihihi" tadındaki konuşman harikaydı, sizi ailecek yerim yerim. normalde kırmızı halıda kırmızı tonları görmeyi sevmem. ama valla senin kıyafetini sevdim. üstü nasıl bir doku nasıl bir kumaş bilmiyorum ama takıların filan derken yine ışıl ışılsın. yey.

tim burton ve zevcesi. ya da helena bonham carter ve eşi. allahım yarebbim şu ikiliden beni koru. dinimiz amin.

adele keşke sahne kostümlerinden birini giyseydin. bu olmamış bacım.

demiyim demiyim diyorum ama sürekli onun fotoğrafı çıkıyor. jennifer lopez. yanındaki adam cidden çocuk gibi. sen şuh şuh pozlar atıyorsun, yan bakıyorsun filan ama, adam a kid in playground bakışıyla senin bakışlarını sıfırlamış. benden söylemesi.

salma hayyek. yakın planda yüzünün yaşlı buldum. senle beraber biz de yaşlanıyoruz elbet. ama uzaktan ne kadar güzelsin ya! twitter'da hot mama dendiğin kadar varsın doğrusu. kıyafetinin endamını göremiyorum ama olmuş bu haller sana, onu söyleyebilirim.

veeee julianne moore'un kıyafetiyle buluştuk. çok güzel. çok ölçülü. tam bir julianne. takıların sarı, kıyafetinin bir kısmı beyaz ama bunu kabul edebilirim. çok beğendim ya. çok.

overall, ntv galerisi itibariyle kırmızı halı gözlemlerim bu kadar. henüz altın küre sitesine düşmedi kıyafetler. bakalım. düşünce belki "aman tanrım the kıyafet of the gece!" diyeceğim birşeyler çıkar. inşallah maşallah.

biradan törenin tekrarını izleyeceğim. dediğim gibi, belki birşeyler gözüme çarpar da yardırır yazarım. ya da üşenir yazmam. kısmet. update edeceğimi sanmıyorum gerçi. what a shame dostlar.