14 Ocak 2013

[American Horror Story S2E11.]

allahım sana geliyorum şu an heyecandan ölücem. lana çıktı çıkıcak, kit söyledi söyleyecek derken öldüm burada yahu. ah bebişim sister jude sen bu hallere düşecek kadın mıydın ya? ah bebeğim lana, sen "I'm coming back for you" dedin ya, o kadar üzüldüm, o kadar içlendim ki. of yani, kadın hamurlarla oynuyor filan, kafayı yedi. zaten geçen gün hala bakırköy hastanesinde şok tedavisi uygulandığını öğrendim, şoklardan şoklara girdim, mutsuzum.

kızım lana adama yanaşma, buz kıracağıyla filan adam sana bir saldırırsa kafayı yerim şurada. içki de içme lana. yarebim mal mısın, adamın evine gittin ya. adam gudubet katilin teki, sendeki bu cesaret nedir soruyorum sana!

peki bu bölümün başında çıkan adam nedir allaasen? dizide herkes manyak. cidden manyak. bir tane normal adam yok yeminlen, bu nasıl bir dünya yarebbim? bu arada bu adam ilk sezondaki aile babası değil mi? dean bilmem ne miydi adı neydi? ilk bölümlerde yardıranzi birinin katilliğe devam ettiğini biliyoruz sonuçta.

lana, sen bu adamı vurursun.

sen kesinlikle bu adamı çeker vurursun.

oliver o kadar zorluyorsun ki, yemin ediyorum kafayı yemek üzereyim. bir hemcinsime yaptıklarını sindiremedim, üstelik ben bunun bir kurgu olduğunu biliyorum. zavallı lana ne yapacak derken çekip vurdu tabii ki. bastır lana. oliver'ın beyni dağılınca resmen zevk aldım. oh.

zavallı wendy, 30 yaşında kurban gitmi, valla içim parçalandı.

şimdi gelelim grace meselesine.

anam bir dakika, sister jude sahnesi başladı. kadın ilaçları savurdu valla. dur bakalım, belki kendine gelir. ya sister jude son bölüm briarcliff'in sonunu sen getir istiyorum lütfen iyileş ya. bu pazar altın kürelerde seninle buluşacağız jessica lange. canımsın jessiac lange. ödülü alıcaz inşallah.

ay kadın juke box'ın başında yine uçuşlarda. "that devil of yours" deyince monsenyörün yüzündeki ifade muhteşemdi. accayip kapak oluyor şu an. zhehehehehe, the irony in here muhteşemdi. seni de harcayacağız timothy. ben anladım. öyle bir kurgu yazılmış gibi hissediyorum. kadın her cümlesiyle adamı öyle bir göt ediyor ki şu an!

blessed with a view of clarity. perfect gift ever for sister jude. bastırın anacım, intikamımız acı oalcak briarcliff halkından.

anam kit'i bırakıyorlar. kocaman bir kalp diyorum. şimdi gelelim grace meselesine. ya kız doğurdu doğuralı yüzüne bir aydınlık geldi resmen. şaşkınım. kendisinin lost self'inden böyle bir aydınlık beklemiyordum galiba. şu an ayrı bir şok silsilesi demiyim de, güzel bir heyecan yaşıyorum. muhteşem bir kurguyla bir güzel grace'i de çıkardık efendim içerden. tertemiz bir başlangıç oldu. dur bakalım kit'in başı uzaylılardan kurtulacak mı ey dostlar. hassiktir bi sesler geliyor evden. hassiktiiiiiir. jiyzız krayst. wtf? alma sen nerden çıktın anacım? ne cehennemdeydin allaasen?

lana 'ya geri dönüş yaptık an itibariyle. aman lana, nolur bir cemile olma burada. efendim lana kürtaj olmaya geldi ki bunun işe yaramayacağını ya da olmayacağını biliyoruz. çünkü gelecekte sürekli yukarıda da anlattığım obsesif adamı görüyoruz lana'nın oğlu olarak.

ay içim acıdı. yemin ederim içim acıdı. hele de o aleti gördüm ya, içim acıdı. içim kazındı. ay fenalaştım resmen.

"I'm tough but I'm no cookie"

yukarıdaki cümle kayıtlara geçsin. muhteşem bir andı.

ağzına sıçayim böyle işin ağzına sıçayım! sister jude öldü diyorlar ve kesin yalan bu. kafayı yicem şimdi. iki bölüm var ve sister jude'un öldüğüne inanmıyorum. monsenyör, aşık şekspirde gönlümü fethetmiştin, ama çok zorluyorsun don't push it canım. cidden boğucam seni.

yarebbim briarcliff sayfası kapanıyor toparlanıyor nasıl bağlanacak bu hikaye meraktan ölmek üzereyim. sanıyorum ki diziyi izlerken bir kenara bu sayfayı açıp yazmak iyi bir fikir değildi. gerçi iyi bir fikirdi ama. yine de. ay yazarken heyecandan ölücem galiba.

hopppaaaaaa, dedim ben dediiim! jude ölmedi, kadın duaya vermiş kendini, resmen parmaklıklar ardında olmuş. ay yareppim biri bu kadını buradan kurtarsın yoksa ben baskına gidicem böyle olmaz ki!

haydi bakalıııım, lana doğurdu. bir de nefret ede ede emziriyor. yarebbim bitti. heyecan doruk noktasında sayın seyirciler. bizi neler bekliyor? haftaya gelsin ama aynı zamanda hiç gelmesin istiyorum öyle güzel ki, bitmesin bu dizi ve diğer ezik dizilerime kalmiyim yine ne olur. pof.

izlerken canlı yayın geçtiğim american horror story yorumlarını dinlediniz efendim. haftaya görüşmek üzere.