15 Ocak 2013

[70th Golden Globes.]

yarabbim eva longoria ve catherine zeta jones'un kıyafetine bayıldım çok şükür güzel iki kıyafet gördüm. çok mutluyum ya. dilerim catherine'li bir müzikal izlemek daha nasip olur bu gözlere. doğrusu artık çok geç artık olmaz diyor olabilirsiniz ama bakıııın, sophia loren de çekti 3 yıl önce. it's never too late. özledim velma kelly'i. bastır catherine. gerçi önemli olan sağlık. aman iyi olsun da, diğerleri sorun değil aman aman.

salma hayek'in güzelliği karşısında kelimeler yetmiyor. kıyafeti güzel olmasa da çok güzeldi kadının makyajı ve saçı. kadın hiç değişmemiş 20 yıldır pes. kulağındaki e elindekine bayıldık salma. bebişimsin.

claire'ciğimin ikinci sezon boyunca hamile olması ve benim bunu bilmemem ve hiç fark etmemem. inanamıyorum! ay kadın 8 aylık hamile güldür güldür kaçtığını bileydim abu nazir'den, heralde ruhumu teslim ederdim.

adele ben senin çılgın heyecanını yerim yerim. ama konuşman dizimize kadar bokun içinde yüzmekti yani. bi kendine gel adele'ciğim, böyle konuşma olmaz aaa.

sherlock ben seni yerim, o saçlarını filan arkaya atmışsın sırıtıyorsun minnoş minnoş ay yarebbim beni benden aldın seni yerim yaaa. benedictim benim.

jessica alba neden gülmüyor?

kevin costner kaç yaşında allaaasen? gergory peck için sunumunu izledim dedi. canımsın ne içten konuştun öyle. yerim ya, kimse beni tanımıyordu, durmamı söylemiyordu diyor. ah bebişiiiim.

jennifer sahnedeyken kıyafetine bayıldım. küpelerin çok güzelmiş. kızın yüzü ne kadar donuk esasen. yarebbim bu filmi izlemem lazım. kız doksanlı. yarebbim kafayı yemek üzereyim hasetten. ama bir yandan da accayip destekliyorum. of. soluğum tıkandı. hem sevinç hem hasetten. of.

bill clinton, hiç değişmemişsin. bebeğimsin.

victor garber çok yaşlanmııııış. çok üzüldüm ayol. bebeğim yaaa.

helen hunt'ın kostümünü yakın planda hiç beğenmedim yalnız.

anne hathaway'in konuşmasında sally field'a teşekkür etmesi. bu sevgi ve sempayi seli içerisinde boğulup ölmek istiyorum. allahım ağlayacağım duygusallıktan. amy nicole helen ve sally diye başladı herşey. prenses olark başladım ve senin sayende nasıl normal rollerde oynayacağımı öğrendim dedi. how humble. ah anne, beni fethettin canım. dilerim oscar'da da iddian devam eder.
 

tarantino ne kadar kocamansın sen yaaa

jeremy irons hastayım sana. senin o frakına kurban olsun bunlar. sör olacak adamsın yemin ederim. muhteşemsin. artık papayı özledik hadi gel ya.

[hayran hayran izledikten sonra sonlara geldim.]

jodie foster. konuşman, ne kadar güzeldi. no words for this. just, beautiful..

julia roberts seni çok özlemişim ve seni çok çok çok seviyorum. ama bu kıyafet olmamış be anacım.

ay daniel day lewis'in konuşmasında neredeyse ağlıyordum, ne sempatik adamsın, ne mütevazısın sen ya.