16 Nisan 2013

[Once More With Feeling.]

Yaklasik 7 yil oldu saniyorum, ama hala once more with feeling izledigimde yuzumde salak bir gulumseme olusuyor. 

"They got the mustard out!" 

Ruper giles, anthony head, sana hastayim ya, senin sesine bayiliyorum! Adeta uther pendragon rolunle daha da cok unlendigin icin seni kiskaniyorum, sen kimse kesfetmesin istiyorum. Canimsin giles.

Sweet'in o harika sesi, spike'in o umursamaz hali ve bikkin hali, buffy'nin "Heaven. I think I was in heaven." minoruyle kalbimi kirmasi, tara ve willow'un mutlulugunun sonunun yavas yavas geldigini bilmek ve giles'in uzaklara dalip gidisi cok guzel, cok acikli. Bu bolume bayiliyorum. Ama bi "Tabula Rasa" degil tabi, sniff, dusununce huzunlendigim, sonunu dusundukce ise eriyip gittigim the bolum of bolums. Canim benim. Michelle Branch, iyi ki varsin.

Back to omwf, ya ne cektin be spike ne cektin. Bu buffy'den sen ne cektin? Kari ilk sezon ikinci sezon ucuncu sezon angel askindan cektigi tum cile uzuntu elem kederi sana yansitti be pes! Ne yapsan yaranamadin spike ne yapsan! Ama yok, o bolumu unutmadim. O bolumu exclude ederek konusuyorum, hangi bolum oldugunu biliyorsun. Cok ofkelendim su an. Sen de o bolumden sonra ruhunu almaya gittin cok sukur. Eger o bolumun uzerine yatsaydi yazarlar, cok ama cok uzulecektim. Smg, hersey bir yana, banyoda yakani toplayip gozlerin dolu dolu "ask me why I could never love you" deyisini unutamayacagim.

Dawn. Ulan diziye geldin ve icine sictin yemin ederim. Tamam, besinci sezonun sonunda hungur hungur aglayarak buffy'i kalbimin bambaska bir yerine yerlestirdim ama senin bu mizmiz kiz kardes havalarindan oyle sikildim ki! Neyse. Blood ties bolumu ile the gift'i bagladiklari an, artik bu ofkeyi geride birakmaya karar verdigimdir. Hadi bakalim.

Buffy'nin yalniz kaldigi dakikalarda oyle uzuluyorum ki. Dunyada kimse yalniz kalip "I will walk through the fire 'cause whereelse can I turn, I will walk through the fire and let it burn." diye sarki soylemesin insallah.

"I think this line's mostly filler." Ahahahahahahahahah :)

"Till they pulled me out of heaven." Willow'un yuzundeki aci... Buffy'nin give something to sing about ifadesi. Yareppim cok guzel. Dayanamayacagim kadar guzel bir sahne.

Spike ben sana kurban olurum:

"Life's not a song. Life isn't bliss. Life is just this. It's living. You'll get along. The pain that you feel you only can heal by living."

Sweet'in sesi muhtesem ya, adami dinlemek bir meditasyon bir disko gecesi hem de ayni anda. Vay anasini.

Buffy, su Spike'la mutlu olamadin ya, allah seni bildigi gibi yapsin. Sonra yok immortal yok bilmemne. Peh! Adam oldu, olurken bile onu sevmedigini biliyordu. Ya sabir! Adam geri dondu, ulen hic umut vermedin ki gelsin senin yanina. Varsa yoksa angel. Angel'la olan askinizin cilgin kafalarini imkansizligini filan bir kenara biraktigimda elimde birsey kalmiyor. Bu nedir?

"The day you suss out what you do want, there'll probably be a parade."

Daha ne desin bu adam, tum dizini ozeti?

Opusme sahnesiyle bitmeyen, uzerine perdeler dusmeyen muzikal bolum yasaklanmali. Cok net!