10 Nisan 2013

[Walking Dead: Season 3 Finale.]

Walking dead sezon finali muhtesem bir olaylar silsilesi ile dun aksam ekrana veda etti sonbahara kadar. Yareppim o ne guzel sezon finaliydi oyle.

First things first:

En basta savas sahneleriyle bodoslama girdik olaya. Governer cirkefi top tufek saldirdi bizimkilere. Bizimkilere de bir baktim ki anam hepsi toplanmasin mi? Noluyor derken derken hayde vre pehlivan efektiyle daldilar efendim hapishaneye. Sonra derinlere diplere bucaklara indiler. Yareppim orda yine bikac bolum once yasanan sirenler alarmlar costu. Yareppim o kadar walker'a nasil ulastilar bilmiyorum ama herkesin cil yavrusu gibi dagilmasi yih yih yih yih, bu da size kapak olsun nidalariyla cok guzel hisler yaratti bende. Zaten esas bomba da burda basladi. Governor korkup kacan so called askerlerini cekip vurdu! Teker teker herkesi oldurdu amk! O neydi oyle one flew over the coocoo's nest degil masallah yerlesik hayat! Obsesif herif! Sapik! Manyak! Essoglessek hatta! Sen bi geberemedin gitti var ya, seni ellerimle bogucam!

[yarıda kalan bu yazıyı tamamlamak farz oldu artık.] 

efendim sezon finalini yazmaya iki hafta sonrasında yazmaya devam edersek böyle olur. yemin ederim unuttuğumdur! neyse, geri dönelim. governor'ın kafayı yiyip herkesi öldürüp defolup gitti. bizim ekip de bu seferlik götü kurtardı çok afedersiniz. neyse efenim, gelelim sonuna. yareppim andrea bir türlü mutlu olamadı bu nedir? kimse ölmesin ölmesin diye kıçını yırtarsan birileri elbet ölür andrea. sen bunu bunca szondur nasıl anlamazsın hiç anlayamıyorum doğrusu? pes yani pes! ne oldu diye soranlar mı var? efendim doctor'u OHA YALNIZ! DOCTOR YAZDIM! hayır efendim burda bir doktor var, a doctor. neyse bu zombileri yaktıydı kavurduydu. governor bu adamı bıçaklayıp andreayla aynı odaya bıraktı. zombileşip öldürcek andreayı olayı o yani. nitekim dönüştü. nitekim andrea bir şekilde elini kolunu kurtardı ve herifi öldürdü ama nooldu sorarım size nooldu?!!? adam ısırmış andrea'yı. zavallı andrea, 'hala yapabiliyorken' kendini öldürdü. yareppim sen benim başıma böyle şeyler getirme amin. michone'cuğum çok üzüldü tabiy. nasıl üzülmesin yahu nasıl üzülmesin. gözünün içine baka baka gitti kadın! çok mutsuz olduk çook, pof.

peki sonu nasıl bitti bu sezonun? rick mal gibi tüm needy, infant, old, helpless tipleri hapishaneye getirdi, artık burda bir komün hayatı filan yaşayacaklar. carl ne demişti genç bir çocuğu öldürünce? öldürmen gerekenleri öldürmedin, gelip bizi avladılar. ben de teslim olsa da öldürdüm onu. gelip bizi öldürmesin diye. şuncacık çocuğun öğrendiği ve anladığı olayı bir sen çakamadın rick. tüm kasabayı doldurdun hapishaneye! du bakalım, artık öteki sezonun açılışında tarla bağ bahçe üzümler şarap evleri bebekler filanla yaşayıp giderken buluruz sizi. hapishaneye boya badana yaparsınız neyin. ya sabır.

neyse efendim. bir sezonun daha sonuna gelirken heyecanlıyız esasen. tüm hikaye kapandı bu sezondaki. ama gelecek sezonu merak ediyoruz, etmiyoruz değil. bring it on! vahşet ceset zombi istiyoruz! herkes güvende olunca çok bayık oluyor çünkü. görüşürüz rick, dilerim biraz aklını başına devşirirsin öteki sezona kadar.