30 Haziran 2014

[Suits S4E1-2-3.]

Eveeet, sanki cok ozlemisiz gibi suits'in de yeni sezonu baslamis bulunuyor. Halen izlemeye yureginiz varsa, yepyeni bir dava ile tum sezonu surdurecek gibiyiz. Ustelik bu kapisma harvey ve mike arasinda olacak. Savciligin sorusturmasi ve pearson specter muvekkillerini taciz etmesi konusu arka fonda kaliyor derken bir de kalp meselesi karistirdilar ki isin icine, artik dizi kendi capinda calip oynamaya devam eder. Olaylara gelirsek mevzu soyle kurulmus vaziyette: mike baska bir sirkette investment banker olarak bir sirkete goz koydu, harvey'nin muvekkili de ayni sirketi almak istiyor. Ere ne var bunda derseniz, harvey'nin muvekkili ayni zamanda rachel'in evliyken kiristirdigi adam. Dolayisiyla isin icine bir kadin ve iki adam giriyor. Tabii sorarsaniz ki rachel ve iliskileri umrunda mi diye, cevabim tabii ki hayir. Rachel'in da basrole yukseltilme cabasina son derece gicigim.

Jessica cephesine gelirsek, jess yeni bir senior partner aldi ofise. Savcilik mevzusuyla bu adam ilgilenecek cunku eski savcilardan. Hani konuya hakimim ben bunlarla basa cikarim gibilerinden. Kendisi ayni zamanda jess ile beraberdi. Ama ortak olarak alininca jess kendisinden ayrildi. Ayyy birlikte oldugum adami isr alirsam halim nice olur, bu sehirde bu konumda olan tek kadin benim diye. Bir noktada hakli olsa da dirayetini koruyabilecegini pek de sanmiyorum.

Bu noktada ufak bir seye dikkat cekmek istiyorum. Sahsen ben pek mutlu mesut oldugumdur. Biliyorsunuz jessica angel'daki jasmine. Ayni zamanda -yeyyy artik firefly'a hakimim cok sukur- firefly'daki zoe kendisi. Simdi bu yeni ise alinan adam da buffy'deki principal wood. Yeyyy! Iki jossverse oyuncusu yanyana. Hic birlikte rolleri olmadi ama benim gozumde bir tur akrabalar. Pek mesudum onlari yanyana gormeye. Ama zannimca adam kadindan biraz kucuk kaliyor as in very young. Yalan olmasin henuz imdb patlatmadim ama hissiyatim o yonde.

Efenim dizinin benim icin tek onemli karakteri olan donna cephesine gelirseeek, asayis berkemal diyebiliriz. Kendisi sadece harvey'i aydinlatmakla kalmayip, jessica, mike, rachel ve hatta louis'e de isigini sunuyor. Dogrusu bu karakter daha iyi bir yerde olmayi hakediyor. Bu delilerin arasinda ne isin var donna ya? Valla sen mutlu ol da koca buro yansa sallamam. Cok ezik herkes abi. Neden boyle dedim peki? Louis iyice cocuga dondu. Garip huylari vardi ve bunu bilip kabul ediyorduk. Ama nerde gecen sezonun hamlet'e giden louis'i, nerde bu sezonun sacma sapan kartonlarla sunum hazirlayan, birden yeni gelen adama kanka olup her halta inanan louis? Cok gicik oldugumdur. Tamam, kendisi yakisikli ve dahi cekici bir adam degil ama bu kadar ufaltilmaz yani. Cunku en azindan gecen sezon cok karizmatikti. Shame on you cocuklar.

Bu arada son yorumumu donna ve louis uzerine cok yorum yapmak istemiyorum. Ama donna ve ophelia rolu kismi cok cok cok etkileyiciydi. Lutfen bu guzel dostluk dostlukta kalsin. Yuregim kaldirmaz.

Sezon ince ince islenen entrika yumaklari ile rachel-ezik mike-burnu havada harvey uzerinden donuyor ve izlemek beni cok bayiyor. Bu gidisle birakmayi istesem de ufak ophelia sahneleri icin izlemeye deger gibi. Bakalim, insallah devami da oyle olur.