24 Haziran 2014

[Game of Thrones S4E8-9.]

Efendim biraz da dizilerden bahsedelim. maalesef game of thrones'ta yazacaklarımı tamamlamadım. ilk kuple buradan gelecek. sonrasında inşallah sezon finalin hakkında da birşeyler yazıciim.

Yeter anam yeteeer! Bu kadar olum bir diziye yeter! Patir patir oluyor lan tum oyuncular. Evet a dostlar bu prince oberyn icin bir guzelleme olacak. Hem esasli, hem seksi, hem akilli, hem de ailesine onem veriyordu bu adam. Ulan onu da oldurdunuz be pes! Acikcasi artik bu olumlere sasirmiyorum, hele de the red wedding'den sonra. Ama bari vahset olmasin ya bu nedir? 4 sezondur walking dead izliyorum, o kadar sayko polisiye takip ediyorum boyle vahsisini gormedim a dostlar! Aaah ah oberyn, sen gozlerin oyulup kafasi patlatilacak adam miydin? Yeminle ned stark senden daha sansliymis aah ah. Cok uzuldum sana yahu. Oyle dehsetli bir huzun yasadim ki, sevgilinin ciglik cigliga bagirdigini fark etmedim bile. Saniyorum benim icimde de o ciglik yukselmis olmali. Ah hava atacagina, kask giymem diyecegine su kazulet adami oldurdugunden emin olaydin be dostum. Yazik oldu prince oberyn'e a dostlar. Cok yazik oldu.

Bu noktaya kadar oberyn'den bahsettim ama bolumun huzunlu anlari bununla bitmedi. Yahu madem son dakikada sevdigimiz bu karakter elimizden alacaksiniz, bari geri kalani mutlu gecsin. Ama yoook, illa kahir olsun bize oyle degil mi? Evet efenim, daenerys'ten bahsediyorum. Yahu bu kiz daha en basindan beri bir adama guvendi, khal drogo'cugum oldugunde bu adam arkasinda durdu, bu adamin verdigi akli takip etti. Ama siz masallah 2 dakkada icine sictiniz o iliskinin. Acikcasi kendisinin ajan olacagi aklima gelmemisti ama olmayacak is degildi. Bu dev bilgi degil de dany'nin huznu beni cok uzdu yahu. Yine yapayalniz kaldi. Hele de bebegimi sen mi haber verdin dedigi an valla bittim. Canim ya! Ulan bir de asigim sana diyordun, yaziklar olsun, onceden soyleyecegdin dostum soyleyecegdin aah ah!

Evet su noktada bir de dokuzunca bolumun olaylarina ziplayacagim. Bu bolumde ne king's landing ne targaryen ne bisiy, bu bolumde komple black castle gorduk. Dev bir savas olmadi ama cok cekismeliydi orasi kesin. Acikcasi ben bu ezikler o kaleyi tutamaz diyordum ama hayretler hayreti ile gordum ki john snow kedi olali bir fare tuttu. Aferim john snow. Ama tabii nooldu, kizimiz oldu yahu! Ag kiyamam ya! Tabi kendisinin adini hatirlayabileydim iyi olacagdi ama john snow'un askitosu ezikella kapici bir oglanin okuyla sizlere omur oldu dostlar. Ama acikcasi bu john snow hikayesi degil de beni diger sisman oglan fethetti. Ustelik onun da adini hatirlamayi basardim: samwell! Yey! Kendisi hem cesurca savasti hem de bir kizla opustu, cheers to sam a dostlar!

Simdi bu noktada malesef su huzunlu ana geldik. Bir bolum sonra, yani haftaya game of thrones bitiyor. Daha baska birsey soylememe luzum var mi tanrim? Yine targaryen kizimiz fetihlere gelemedi, zaten biraz daha beklerse daha fazla fethedecek biraey kalmayacak, kendi mekanlarinda ejderhalariyla takilmak zorunda kalacak. Gerci bu durum beni uzmuyor. Seven kingdom'un bokuyla ugrasmasin kendisi, valla degmez. Zaten duzgun bi aile kalmadi hemen hemen.

Gerci herkesin merak ettigi konu sansa ve anasina asik olup kendisini kurtarmaya karar veren genel ev mamasi amcanin seks hayati. Merakla beklenen bu gercegi haftayanin tum olaylari arasinda heralde bi noktada gosterecekler. Dahasi kitabi okuyan arkadaslarimdan aldigin daha fazla buyuk olumler bizi bekliyor, onlari oteki sezon mu gorecegiz yareppim? Merak icindeyim dogrusu. Dilerim iki saatlik bir final yaparsiniz da hizimizi aliriz.