30 Temmuz 2012

[20 Temmuz 2012, Madrid.]

Bugun madrid cikarmamizin ilk gunuydu efendim. Sabahin korunde uyanip havaalanina yetisme fasli, ucak sureci, arada romeo ve juliet izleyip gozyasi akitmalari filan geciyorum. Geliyorum direk turun baslangic anina. Dolustuk otobuse, deniz hanim the rehber kadin cilgin ve an gelip atarli olmasina ragmen genc bunye ve genel kulturumuz sayesinde kendini fethettik evet. Don kisot ve guernica yorumlarinin bir insani bu kadar mest edecegini bilemezdim. Gun boyu gezdik isin ozu aslinda. Ogle yemeginde yerel bir restoranin keyfini tepeden puskurtulen soguk su buhari esliginde surdum.  Arada real madrid'cigimizin stadyumuna bile gidip tavaf ettim oralari! Fotograflar, muhabbetler gun boyu kahkaharla gecirilen bir gune tanik oldu. Sonra dus alip disari cikma heyecanina girdik. Yemege oturduk ve yorgunluktan masada uyuyakalincaya kadar yemek yiyip icki ictik. La sol'e (yoksa le sol mu) ve havadisleri bir dosttan aldigimiz cilgin kulube gitmeyi yarina biraktik. Yarin toledo'ya gidip, donusunde muzelere yardiracagim. Haydi hayirlisi.

Burada birr dipnot giriyorum. Bugun haberleri izlerken (evet anlam ifade eden bir kelimeye muhtac bugun bbc'yi ya da o denkte bir ingiliz kanalini actik. Bir cocuk (cocuk dedigime bakmayin med school ogrencisiymis) elinde silahla sinemanin birini basmis (hem de batman'in son filmini!) Ve 70 kusurat kisiden 12'sini oldurup digerlerini yaralamis! Denver, colorado'da olmus bu olay ama yine de cok sacma bir evham geldi ustume! Urperdim, dedim ne kadar sacma, ne kadar aci, komik, trajik ve benzerleri. Iste bu yuzden ipekli bluzumu giyip disari attim kendimi, guzel bir sofrada dostlarla sohbete oturdum. Bugunluk bu kadar, insallah bir sonraki (yarin olur belkilim?) yazida gorusmek uzere