30 Temmuz 2012

[26 Temmuz 2012, Alicante - Valencia.]

An itibariyle hala otobusteyiz. [...] Boyle deyip telefonu elimden biraktim, biraz daha uykuya verdim. Tekrar uyandigimda (arada verdigimiz ihtiyac molasini saymazsak) alicante'deydik. Burasi bir sahil kenti. Limani ve marinasi da cabasi. Ama gezmek uzerine degil de dinlenmek uzerine kurulmus bir molaydi. Planet hollywood tadinda bir yere oturduk ve temek yedik. Karsimizda marina, su sesi, gunes isigi guzeldi tabii. Sonra yollara dusup gunun duragi olan Valencia'ya vardik. Once Santiago Calatrava'nin tasarladigi binalari gorduk. Tabii ben arada ilerde bulunan alisveris merkezine yardirip bir tuvalet kacamagi yaptim ama donunce gordum bu binalari. Goz kirpmak uzerine yapilmis bir bina mesela. Konsepti o yani. Binaya bakinca kirpiklerini kismis bir goz goruyorsun. Kartpostallarda gordugum kadariyla da gece aydinlatmasiyla acik gibi gorunuyor bir yani. Neyse efendim iste bu komplekse bakip sehre girdik, kisaca bir tur attik uc kisilik ekibimizle. Sonra da otele yerlestik. Otel guzel ama dunyanin yorungesinin disinda. Cidden. Su an bir diner'da oturuyoruz. Ben karnimi doyurduydum sehir merkezinde kilise kule ve kaleyi gezdikten sonra ama ekibimizin geri kalani menuyu once bir suzdu. Sonra salatada karar kildi (tuna fish forever) ben krem karamele sardim ama bir kasiktan yumurta silsilesi tadinda oldugunu fark edip biraktim gitti. Yan masamizdaki adammin goruntusunu yazmayacagim ama nezih ortamlardan son derecce uzagiz. Simdi resepsiyondakilerin 10-15 dakika olarak ilan ettigi yoldan geri donucez. Tirlar mirlar sanayi sitesini gecip odamiza varacagiz. Hatta odacigimiz diyelim b kizmasin ama. Hihihihi. [...] Efendim otele donduk, grup hanimlariryla muhabbetten sonra diger duragimizdaki oteli, donus biletinin daha uygun olabilecek ihtimallerini kontrol ettik ve muhabbet cevirdik. Simdi bu bircok taslagi da kaydettikten sonra yataga serilecegim. Artik yarinin havadisleri yarina.