20 Kasım 2012

[Doctor Who: Özledim, Özledin, Özledik!]

Bugün üşenmedim sıkılmadım BBC'nin Doctor Who sitesindeki tüm galerileri inceledim. gözlerim doldu an gelince. neredeyse ağlıyordum o derece. an geldi ekrana sarıldım. an geldi melody pond için gözyaşı döktüm. an geldi pondlar için gözyaşı döktüm. uçtum gittim. gözlerimi kapattım, korktum yahu korktum! angels'ı gördüm, ekrandan gözlerimi kaçırdım sonra hemen yeniden açtım, bakmazsam hareket ederler sandım. oldest man in the history'e gülümsedim. rose tyler'ı gördüm. içim kan ağladı. iç çektim de çektim. eski doctorlara baktım, those were the days dedim. smokini üzerinde doctor'un elinde bastonnuyla yalpalarken river'ın ona nasıl baktığına tanık oldum. bileği kırıldıktan sonra doctor'un nasıl iyileştirdiğini düşündüm. the girl who waited'la  ürperdim. miniminnacık amy pond'u kucaklayıp yatağına yatırdım. something old something new something borrowed something blue dedim, kulağımda müzikler çaldı ve derken kendimi doctor'la dansederken buldum. ayağa kalktım, yok yok, ayağa fırladım! BECAUSE I AM TALKING!!! diye çığlık attım içimden. exterminate dedim. eggs eggs eggs eggs eggs eggs diye takıldım bir süre. christmas carol'ı mırıldandım. sisin içinde yüzzen köpekbalıklarıyla yüzdüm. yarabbim ben docotr who'yu çok özledim! onu çok çok çok çok çok çok özledim! her hafta beklemeyi dahil olmak üzere özledim. moffat saçlarıma beyazlar düşürse de özledim. ondan nefret etsem de özledim! pondlar gitse de özledim. bok gibi gönderseler de özledim dizimi ya! river song'un hikayesini, yeni companion'ı doctor'un kendisini, hatta doctor who sorusunun çığlık çığlığa söylenmesini bil özledim! next time demek filan burnumda tütüyor! allah aşkına artık yeni bölüm gelsin meraktan ölücem ya! bugün yeni bölümün fotoğraflarına baktım bir saat boyunca! acıyın artık bize. lütfen ya. lütfen. daleklerin aklıyla oynayan, onların milyarlarcasına doctor whoooooo dedirten kızla tanışalım. mutsuz doctor'u avutalım, yeni dünyalara koşalım. hayal gücümüzde kaybolalım. time vortex'te yüzelim istiyorum artık lütfen ama. sherlock'u da vermiyorsunuz, artık resmen çatlamaya başladım. a crack in time. a crack in place. a crack in my mind. a crack in my heart. [insert doctor who intro here çocuklar]