19 Kasım 2012

[Walking Dead S3E6. Dexter S7E8.]


walking dead: rick'in telefonla konuşması çok güzeldi. hem lori mevzusunu uzatmadılar, hem de güzel bir close up yazmışlar tebrik ederim. yiğidi öldür hakkını yeme. daryl'ciğimin carol'ı bulması da bomba bir an oldu doğrusu, bu kadıncağzın kurtulabileceğine hiç inanmadıydım. andre -as expected- en sonunda governor'ı yatağa attı. or vice versa. her durumda bu adamda beni accayip iten birşey var. sadece zombi kızının saçlarını tarayıp, walker'ları arenaya çıkarmasından değil de, başka birşey. dur bakalım neler görücez daha. aaa haftanın yikes!!! anına gelince, sanıyorum michonne'un kestiği zombinin bağırsaklarının filan dökülmesi eaaağğhggghhh anı yarattı desek yalan olmaz. it was eww enough. kafalar mafalar havada uçuştu o kısmı geçiyorum. gelelim tüm hikayelerin birbirine bağlanmasına. bu sefer glenn ve maggie kasabaya gittiler - götürüldüler demek istiyorum tabii- michonne hapishaneye geldi. hadi bakalım, zombi baskını vahşetini 2 bölüm önce yapan senaristler sezon finalinde nasıl bir bomba patlatacak doğrusu meraklardayım. ama o kasabadan bir bokluk çıkacağı kesin. dur bakalım. kısmet.


dexter'la ilgili uzun uzadıya yazmaya gerek yok bu hafta. deb'in dexter'a sana aşığım demesi beni benden aldı bak onu söylemek şart öncelikle. düştüm bayıldım doğrusu. bu geyik sürekli dönüyordu geçen sezondan beri ama out loud söyleneceği aklıma gelmediydi. pes. hannah sana yorum yapmiyciim, booty call geyiklerinizle beni benden aldınız doğrusu. o kadarını söyliyim. yalnız yavşak yavşak ailenin içine girme isteğin/çaban gözlerden kaçmadı, bsg çok afedersin. dur bakalım. sana hala güvenmiyorum, hele bir güvenelim anacım. quinn doğrudan söyliycem, öl geber istiyorum. malsın quinn. cidden malsın. bölümlerdir sayıklıyorum. artık öl diyorum. başka bişiy demiyorum. peh! cody, justin bieber'a benzemişsin, derhal saçını kestir. bu  arada çocukların adını çok karıştırıyorum ama benim hatırladığım cody erkek olan. ay yarebbim derhal saçını kestir cody lütfen! astor, görmeyeli ne çok büyümüşsün, şaşkınım doğrusu. pot muhabbetinize gülmedim bile. ay ergen problemleri beni benden aldı. hakkaten kib bye astor and cody. guerta ne hin bir kadın çıktın sen ya! doakes'un ölümünü 5 yıl sonra araştırıyor olmana götümle gülüyorum çok afedersin. inşallah yıllar yıllar geçer de zamanaşımı poponda patlar. cidden. haftaya olan bölümün fragmanını gördüm bizi bomba bir bölüm bekliyor. bunu anladım. ama şu noktada sirko'yla dexter'ın konuşması çok güzeldi demeden es geçmemek lazım. bu adama üzüldüm. aşık olmak, mantık, kaybedilen bazı şeyleri para ve gücün bile yerine koyamaması. çok üzüldüm ben bu adamcağza bu noktada. işte tam bir priam anıydı bu an. "even enemies can show some respect, son." diyorum sayın seyirciler. muhteşemsiniz dexter ve sirko. keşke birbirinii öldürmek zorunda olmasanız da dost olsanız. canım benim ya. neyse artık, bakalım haftaya noolucak.