24 Şubat 2013

[Shameless S3E5.]

shameless iyice sıçtı batırdı. yani durumu başka türlü nasıl anlatırım bilmiyorum. tabi bu dediğim bölüm çok kötüydü bu ne laaağn temalı bir yorum değil yanlış anlaşılmasın. benim sözüm son sahneye. kıçından vurulmuş bir çocuk. tepesinde cerrah adam. etrafta 10 tane minik çocuk. kendini kız sanan 10 yaşındaki erkek çocuğu. etrafta maytaplar. heryeri zaten kir pislik götürüyor. deb içeri gömdükleri cesedi bulmanın neşesiyle üstü başı toprak çamur çok afedersiniz kelimenin tam anlamıyla bok kokusuyla gelmiş -evet kanalizasyon borusunu patlattılar!- debs de kızın birini havuzda boğdum you never mess with gallaghers çığlığıyla içeri giriyor. tam karşılarında tüm bunlara tanık social services memuru. üstelik kendisi frank'in bizimkileri ihbar etmesi sonucunda gelen memur bu. ve hatta lane'di o memur, hani gilmore girls'deki. imdb'ye baktım henüz credit girilmemiş ama oydu bence.

bölümün geri kalanı ile ne desem bilemiyorum. her zamanki en garip durumları karşımıza getirip kahkahalar attırdılar. tebrik tebrik =) joan cusack, inanılmazsın ya! bir kere daha söylemeden edemiycim, inanılmazsın! bu nevrotik hallerin filan artık beni öyle bir kitliyor ki, cidden seninle tanışmadan bu karakterin gerçekten bir karakter olduğuna inanamiyciim. bence kendini oynuyorsun. aksi halde bu kadar başarılı olamazsın bacım. helal valla!

jimmy. allah aşkına pull your shit together, man! man-up! yani bu kadar mızmızlık edip alkollere kendini boğdun filan, anladık büyük şok yaşadın da, bi shut the fuck up! gallagherlar neler yaşıyo sen nerelerdesin deal with it of! çok iyi söyledi fiona. oh, az bile söyledi. ooof.

bu noktada galiba yazmaktan vazgeçmiş, bıkmış ve yazıyı yarım bırakmışım. herkesi yazmaya gücüm yok çünkü herkes ayrı bir çalıp oynuyor doğrusu. bakalım yarınki bölümde neler olcek a dostlar. heyecanlıyız. fiona'ya destek ekibi olarak hazırız. nolur bir gün yüzü görsün bu kız yoksa ben çatlayacağım.