17 Mart 2016

[Hepimizin Öyküsü Aynı.]

efendim bu oyun 3 kişilik bir oyun olarak geçiyor, ama aslında pınar çağlar gençtürk ve hatice aslan yarım saat görünüyor, geri kalan bir saatte irem sak'ı izliyorsunuz. işin özünde, ben hatice aslan'ı izlemeye gittim, diğer oyunculara da hayran oldum çıktım.

oyun üç kadının hikayesini anlatıyor. çok detay vermeyeyim ama pınar çağlar gençtürk'ün anahtarını ararken koşturmasından nasıl soluk soluğa kalıyorsanız, hatice aslan'ın gözlerinizin içine bakan durağanlığından da bir o kadar etkileniyorsunuz.

derken irem sak sahneye geliyor ve kahkaha başlıyor.

daha önce de kesin yazmışımdır, ben pek komedi türünü sevmem. daha çok kara mizahçıyımdır. ama bu oyunun son bir saati tadına doyulmaz güzellikteydi. hem hüzünlendim hem kahkahalar attım. karşı penceredeki kadını keyifle, merakla izledim. anlattığı o aşk hikayesini bazen yerin dibine girerek, bazen de dizime vurup vah vah diye dinledim.

spoiler vermeme yolunda, izleyin, izlettirin efendim. craft tiyatro yine unutulmaz, bir solukta izlenecek bir oyun çıkarmış ortaya.