15 Haziran 2012

[The Borgias Sezon Finalinden Bir Önce.]

bölüm 5 dakika önce bitti ama bu süre içerisinde yazamadım. neden? çünkü zevkten bayıldım! gerçekten bayıldım diyorum. gözlerim filan karardı o derece. holy shit! bebeğimsin cesare! ressssmen nefret kustuğum, bıçak bilediğim, silahları hazırladığım bu iğrenç karakterden kurtulduğumuz için çok mutluyum! borgias never forgive diyerekten beni benden aldınız. yani adeta cesare bir yanda micheletto bir yanda vur dedim öldürdünüz oğlum! neydi o öyle! savanarola'nın nasıl başını yediğinizi anlatmıyorum. elbet floransa'nın bu saçmalık silsilesinden kurtulacağını hissediyorduk. ama yani juan'dan bu şekil kurtarmak genius bir hareketti! bir an için öldürmeyip acıyacaksınız sandım, çatladım evet. anam ne kana susamışlık varmış bende kendime de şaşırmadım değil yani. aaa iki çift lafım da sezon finali fragmanına! allah belanızı versin neler oluyor! papa zehirleniyordu, lucretia ile cesare öpüşüyor mu? beklenen entrika olay sapkınlık zinciri bizi mi bekliyor! gerçekten çatlayacağı meraktan ulen. haydi hayırlısı. dilerim uzun bir final olur. çünkü bu ezik yapımcılar yüzünden 1 yıl bekliyoruz yeni sezonu. neyse efendim. haftaya inşallah nefes kesici bir finalden sonraki yorumlarımla görüşmek dileğiyle.