02 Haziran 2012

[Ringer cancelled, Secret Circle Finale.]

valla cbs'çim, çok büyük ayıp ettin hepimize karşı ben sana diyim. ringer'ı iptal etmeni anlayabilriim. çünkü en azından herşeyi sonlandırdılar. bridget'ın bi şekilde kendi hayatına devam edebileceğini anlıyorum. malcolm ölmüş ölmemiş pek de umrumda değil açıkçası. ama secret circle çok muhteşemdi sen bize bunu neden yaptın söyle bakayım! muhteşem dizimin malesef series finalini yaptığını yazıyorum şu an, ki gerçekten beklemezdim hele de o finali izledikten sonra. ama yine de bu son bölümün vahşi güzelliğini anlatmama engel olamayacak. hell yea, başlıyorum.
diana, seni son bıraktığımdan çok daha iyi görüdğüm için açıkçası çok sevinçliyim. canım benim, mutlu olmanı diliyorum senden. yani o nevrozları filan çok çabuk atlattın çok şükür bize krizler yaşatmadın tüm bölüm aferim. seninle ilgili yorumlarıma bölümün sırasıyla gittiğimden daha sonra terkar döneceğim.
jake ve faye, şu dizideki en sevdiğim ekip sizsiniz evet. bu aralar melissa ve adam'ı da birbirlerine yapmaya çalışıyor bi süredi r senaristler, çünkü neden dawson's creek ruhu ölmemiş. ama yine de en sevdiğim çift ikinizsiniz. jake senle ilgili yorum yapamiyciim, tamam güzel çocuksun filan stating the obvious tarzım değil. hele ki asi hallerinin bizi fethettiğini söylemeye gerek bile görmüyorum. ama faye, you are a piece of dish sevgili rose calvert'ın dediği gibi. hayır çok güzel çok harika bağlamında dmeiyorum. o yorumların, yüz ifadelerin, o cassie'nin ve an gelip diana'nın mıymışık hallerine yaptığın yorumlarınla beni gülmekten öldürdün. üstelik bu noktada tv.com'da screen cap alarak se4nin konuşma metnini yazan adama da selam ederim, kendisine hayranım. acayip hem de. o büyü yapabildiğini öğrendiğin andaki yüzündeki ifade muhteşemdi! resmen kendimi gördüm sende! ben de o kadar sevinirdim, ben de yardırırdım veee dizinin sonunda ben de o kadar dans ederdim itiraf ediyorum, bastır anacım! ayrıca da fikirsiz bir mal gibi davranmayıp ananı filan çağırman bütün grubun da kıçını kurtardı aferim bebişim. 
geliyorum melissa'ya. valla minnoş kızımız, seni dizinin başından beri jack için umutsuz (o ölen çocuk jack'ti dimmi?) aşk beslerken sevmeye başlamıştım. hele o çocuk öldükten sonra -oy o demon olayını muhteşem yapmışlardı, gerçekten de 6 kişiden birinin ölmesini HİÇ ASLA KAT'A beklemiyorduk- o haberi aldığın an, beni öldürdün. artık sen guinevere'i bile oynasan seni seviciim canım. yalnız bir kere daha söz faye'e geldi, çok sağlam kızmışsın faye, böyle sağlam bir dostluk için helal diyorum. neyse dağıtmiyim konuyu. melissa son dakikada adam'a bakıp aman dikakt et met dedi, orada zaten yaratılmaya çalışılan o minnoş aşk kırıntılarını bi kere daha sezdik. aaa bir de geçen bölümün sonunda o soğukkanlı, hüzünlü ama mutsuz olmayan bakışla birlikte çocuğu bıçakladığın an beni fethettin melissa. hani o artık bizim tanıdığımız kişi değil dedin ya, valla çok üzüldüm yahu. şimdi efendim devam ediyorum blackwell'den. allahım sen ne sinsi ne bok ne çirkef bir adam çıktın arkadaş? uçan kaçan herkese yardırmışsın kesköse bu nedir? neyse ki cassie ve diana birlik oldular da o kafatasını senden aldılar. zaten sen onları bayıltıp ellerinden aldığında çok şükür 22 bölüm sonra senin kötü olduğunu anladık. üstelik iskeledeki yangının sebebi de belli oldu oooh. şimdi geliyorum en muhteşem sahneye. ulen cassie, aferim kafayı çalıştırdın diyorum en önce. bir an için gerçekten diana'yı öldüreceksin sandım. dark magi konsepti bende çok çok önemli ve ayrı olduğundan, gerçekten o gücün esiri olduğunu sandım. içimden harika bir his geçti o an. keşke dedim bende böyle güçler olsaydı. keşke. ellerimi kaldırdım boşluğa doğru, bir hayal ettim. neyse efendim, kurulan hayaller, kafada yazılan öykülerimi anlatmayacağım şu an. ama şunu bir kenara not etmekte fayda var, 2 farklı dünyanın hayalini kurup yazıyorum. birincisi normal hayat. hani ünlük telaşların, aşkların, kalp kırıklarının vesaire olduğu. bir de diğer hayat. büyülü olan. supernatural kategori diyeceğimiz tür. power of three, willow rosenberg, emrys, jean grey'li hayat. onların gücünü kıskandığım, onların gücünü kendime yazdığım hayat. o hayatı kurmak öyle eğlenceli ki inanamazsınız. bazen iki dünyayı birlikte kuruyorum mesela, tadından yenmiyor. neyse back to seret circle dünyası.  işte efendim cassie seni öldüreceğim dediği anda gözlerimden ışıklar çıktı resmen. corrupt karakterler hep ilgimi çekmiştir. üstelik bu ccorruption büyüden kaynaklanıyorsa oyoyoy, bayılırım bu fikre. ama cassie beni de ters köşeye yatırdı. tıpkı river2ın kim olduğunu anladığım o 3 saniyedeki gibi, durdurdum, OHANNESBURGER! dedim ve ne yaptığını anladım. diana'nın üstüne gidip onun kara büyüsünü ortaya çıkardı ya, vay anasını sayın seyirciler. blackwell'i öldürdüğünüz an muhteşemdi. harikaydı. daha böyle güzel bir sahne yoktu yani o derece. arada cassie'nin burnunun kanadığını kaçırmadım bu arada. esas diana'dan böyle bir performans bekliyordum. çünkü 1 cassie diana'dan daha mı güçlü bir tek o sınırlarını zorluyor yani? 2 diana daha bu işe yeni girdi, onun zorlanması lazım en çok. gelelim limanda olanlara. charles. sen nasıl bir adamsın ulen? aferim kırk ılda bir gözüme girdin. latince chanting'lerle demon'ları çıkarman göz doldurdu, kendi içine almansa vahşi dereede güzeldi. hele o yüzündeki ifade çok korkutucu bir güzellikteydi. ay içinde gezdiklerini aklıma getirdikçe ürperiyorum shit. kendi kendini boğman da mantıksızdı bu arada. insanoğlu ne kadar isterse istesin nefes almak için su yüzüne çıkarmış sonuçta. aa bir de en sonunda seal yapmaları ve senin boşluğa bakıp uçup gitmen üzücüydü ne yalan söyliyim. yazık. shame on you guys. ama hikaye tamamlandı, güzel bir twistti. aaa bu arada dawn, senin gibi bir kaltaktan böyle güçler beklemiyordum. bir kelimenle tüm yangını söndürdün. bir önceki nesil bahse girerim daha karizmatikti. neyse efendim gelelim sonunaaaaaaa. en sonunda irle'ı bind etmemeye karar kıldınız. ok. diana da ortamları terk etti. ok. peki ne bok yemeye o kafatasını adam'a verdiniz sorarım size? babası junkie'lerin önde gideni, siz gümbür gümbür the tarihin en güçlü silahını ona verdiniz. sünepe herif. sana baştan beri gıcığım. su damlalarını uçurduğun an güzeldin, sonradan iyice sümsükleştin. aaa tabiki de jake ve faye'den bahsetmeliyim. gemide faye'in kurtulduğu, jake'in ona sarıldığı an tam bir kalp kalp kalp anıydı. minnoş bir birleşmeydi, çok şükür içimizi baymadan harika bir çift oluverdiler. prom'da gideriniz zaten vardı, o son öpüşme sahnesiyle iyice sevgi pıtırcığı oldunuz. kalp kalp kalp yeniden. aaaa grant miydi neydi diana onla gidiyor tamam dedim ama bence o çouktan birşey çıkıcak. too good to be true gerçekten. haydi hayırlısı. veeeeeeee en sonuna geldim ey dostlar. ellerinde iz olan assie ve diana. balcoin soyu. kara büyü. ve gerçekten caption yazan adamın hakkı var, kafalarının arkası bile güzel yakışıklı olan 4 diğer kardeş. ah bebeğim muhteşemdi o izler. gerçekten devam etmeliydi bu dizi. ama varsın etmesin, devamını yazarız biz hayranlar. en azından kendime bu tip bi senaryo kuruciim. çok çılgındı çünkü. 6 kardeş var, bizim circle'dan 4 kişi, kara büyü, elder'lar, kafatası, ohoooooo. fanfiction dünyası tadınadn yenmez şimdi. haydi bakalım. farewell secret circle.unutulmayacaksın, söz.