02 Haziran 2012

[Once Upon a Time Season Finale.]

once upon a time hakkında zibilyarlarca yorumum vardı evet. ama araya vakit girdi diye yazmayacağım. yok yahu şaka, araya zaman girmesi mesele değil, unutmuyorum sonuçta. ama yazmamamın başka bir sebebi var! gıcık oldum çünkü sonuna! trip atıp yazmıyorum ey dostlar! herkesin herşeyi hatırladığı an muhteşemdi. snow ve charming birbirine bakarken eridim bittim kül oldum. ama daha da güzeli rumpel belle'i karşısında görünce yaşadığı mutluluk ve sonradan da belle'in herşeyi hatırlamasıydı. o derece ki the beauty and the beast 3D çizgi filmine bir daha gideceğim evet! henry de kurtuldu. hmm ok kib bye. true love's kiss fuck you. bu kadar bekledik bu muydu yani ana oğul bonding anı. hey allahım! yok true love potion ejderha midesindeymiş de bilmem ne! ok. bu da kabul, rumpel'dan şık bir oyun daha. ama en sonunda bringing back the magic because magic is power tam bir bullshit oldu rumpel. heyecanla bekliyorum bakalım nasıl sikindrik hikayelere bağlayıp, kötü kraliçeden kalplerinizi nasıl alacaksınız öteki sezon. ama şunu söyliyim, dilerim bokunu çıkaracağınıza kısa kesersiniz. top sizde writers and producers.